درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:05   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50194صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 20 مرداد 1401 - 11:00
نشست سراسری مدیران روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست سراسری مدیران روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی که با حضور علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت، علی رضا رضا زاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ستاد و مدیران روابط‌عمومی سازمان های جهاد کشاورزی، موسسات و شرکت های تابعه وزارت خانه در سالن جلسات وزارت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی مجموعه بسیار گسترده ای است و از ارتفاعات تا عمق دریا ها حوزه وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وزیر جهاد کشاورزی گفت: دنیای امروز دنیای رسانه است و روابط‌عمومی در ایجاد انگیزه برای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نقش مهمی دارد.
 
 به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست سراسری مدیران روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی که با حضور علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت، علی رضا رضا زاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ستاد و مدیران روابط‌عمومی سازمان های جهاد کشاورزی، موسسات و شرکت های تابعه وزارت خانه در سالن جلسات وزارت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی مجموعه بسیار گسترده ای است و از ارتفاعات تا عمق دریا ها حوزه وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود.
 
 وی ادامه داد: امنیت غذایی وابسته به فعالیت جامعه ارزشمند وزارت جهاد کشاورزی و به خصوص کشاورزان و بهره برداران حوزه کشاورزی است، از طرف دیگر وزارت جهاد کشاورز یک وزارت خانه ویژه است، این وزارت خانه در زمان جنگ نقش بزرگی در امنیت کشور ایفا کرده است و نزدیک به 4 هزار نفر فرزند شهید در این وزارت خانه داریم.
 
 ساداتی نژاد تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی از معدود وزارت خانه هایی است که دفتر نمایندگی ولی فقیه دارد و نشان دهنده جایگاه خاص وزارت جهاد در بین جامعه روحانیت است.
 
 وی با بیان اینکه در فرمایشات حضرت آقا در ابتدای سال، نگاه ویژه ای به وزارت جهاد کشاورزی بود، عنوان کرد: به همین دلیل ما یک رسالت بزرگ برعهده داریم و امیدواریم بتوانیم به موفقیت برسیم.
 
 وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: مجموعه هیئت دولت یک مجموعه مطاع و فرمانبر در برابر رهبر معظم انقلاب است و در سوم فروردین ماه و در راستای فرمایشات رهبری در خصوص تولید داخل و حمایت از معیشت کشاورز، افزایش قیمت خرید گندم را تا 11 هزار و 500 تومان تصویب کرد و این رشد قیمت باعث ایجاد انگیزه در بین کشاورزان و افزایش تولید شد.
 
 وی با بیان اینکه کاهش قیمت کودهای شیمیایی در راستای حمایت از معیشت کشاورزان اقدام بزرگ دیگر هیئت دولت و زارت جهاد کشاورزی بوده است، گفت: نتیجه این کاهش قیمت، ارتقاء معیشت کشاورز است و امیدواریم در همین مسیر و با حمایت رئیس جمهور کشاورزی قراردادی را محقق کنیم که برای این کار تنها یک ماه فرصت داریم و نیازمند 40 همت(هزار میلیارد تومان) منابع مالی هستیم.
 
 مقام عالی وزارت ابراز امیدواری کرد: حلقه تولید داخل و رسیدن به خودکفایی را در حوزه کشاورزی تامین کنیم که نتیجه آن حرکت به سمت کشاورزی اقتصادی و تجاری است.
 
 ساداتی نژاد با اشاره به اینکه در بخش روابط‌عمومی تلاش شده تا بتوانیم رسانه را قوی تر کنیم، اذعان کرد: حوزه روابط‌عمومی و رسانه نسبت به قبل رشد بیشتری داشته و قابل مقایسه با قبل نیست اما به دلیل حجم بالای کار هنوز با ایده آل فاصله داریم و باید از ظرفیت های دولت در حوزه اطلاع رسانی هم استفاده کنیم.
 
 وی افزود: اگر هزاران کار مختلف هم در معاونت های وزارت خانه انجام شود، بدون حضور روابط‌عمومی و رسانه این اقدامات دیده نخواهد شد و دنیای امروز دنیای رسانه است.
 
 وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ما در منابع انسانی محدودیت داریم اما پرسنل وزارت جهاد کشاورزی روحیه جهادی دارند و در بند مسائل حقوقی نیستند البته ما تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط پرسنل خدوم این وزارت خانه خواهیم کرد و وظیفه داریم از زحمات شما قدردانی کنیم.
 
 وی ادامه داد: بخش روابط‌عمومی و رسانه در ایجاد انگیزه برای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نقش بسیار مهمی داشته و نمره بالایی در موفقیت های سازمانی دارد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد