درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 20:43   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50178صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 21 مرداد 1401 - 10:00
یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک
مترجم: امیرحسین کردونی - هسینک این میز بزرگ و صندلی‌های یک‌شکلِ آن را طوری عکاسی کرده که گویا در دریاچه‌ی بژی رنگ این شرکت عظیم معلق مانده‌اند.در عین حال این میز، موقر و مستحکم، منتظر مردان و زنان قدرتمندی است که به زودی آنجا را تصرف می‌کنند و تصمیمات مهمی در این مکان می‌گیرند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مجموعه‌ی میزهای قدرت (۱۹۹۵-۱۹۹۳) جهانِ شرکت‌های بزرگ و قدرت‌های اقتصادی را می‌کاود. در این عکس میز مدیران شرکت دایملر بنز توسط نوری که از پنجره به داخل می‌آید و چراغ‌های سقفی نورپردازی شده است. رنگ همه‌ی اجزا و سطوح تصویر – صندلی‌ها، میزها، فرش و دیوار – خنثی است اما رنگ‌ شدید ماشین‌هایی که بر روی تابلوی روی دیوار قرار دارند این یکسانی را بر هم زده است.

 

هسینک این میز بزرگ و صندلی‌های یک‌شکلِ آن را طوری عکاسی کرده که گویا در دریاچه‌ی بژی رنگ این شرکت عظیم معلق مانده‌اند.در عین حال این میز، موقر و مستحکم، منتظر مردان و زنان قدرتمندی است که به زودی آنجا را تصرف می‌کنند و تصمیمات مهمی در این مکان می‌گیرند.

عکس نشان دهنده‌ی میز ملاقات مدیران دایملر بنز در اشتوتگارت است. ژاکلین هسینک در ابتدای دهه ۹۰ به این میزها علاقه‌مند شد؛ او جذب ثروت و نفوذی شد که این شرکت‌ها بازنمایی ‌ می‌کردند و بوسیله عکس‌برداری از این میز‌ها در اتاقی خالی، عکاس، بر بزرگی و شکوه آنها تاکید کرده است. مشخصه‌ی این پروژه پژوهش دقیقی است که عکاس بر شرکت‌های چندملیتی و حیات معاصر آنها انجام می‌دهد.

 

باید توجه داشته باشیم قبل از اینکه هسینک پروژه را آغاز کند فرآیندی طولانی از نامه‌نگاری برای کسب اجازه از این مکان‌ها را طی کرده است که این امر قسمتی حیاتی از روش‌شناسی کار هنرمندانی است که می‌خواهند از مکانی خصوصی و فضایی به‌شدت محافظت شده عکاسی کنند.
 

منبع: www.akkasee.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد