درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50178صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 21 مرداد 1401 - 09:24
یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک
مترجم: امیرحسین کردونی - هسینک این میز بزرگ و صندلی‌های یک‌شکلِ آن را طوری عکاسی کرده که گویا در دریاچه‌ی بژی رنگ این شرکت عظیم معلق مانده‌اند.در عین حال این میز، موقر و مستحکم، منتظر مردان و زنان قدرتمندی است که به زودی آنجا را تصرف می‌کنند و تصمیمات مهمی در این مکان می‌گیرند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مجموعه‌ی میزهای قدرت (۱۹۹۵-۱۹۹۳) جهانِ شرکت‌های بزرگ و قدرت‌های اقتصادی را می‌کاود. در این عکس میز مدیران شرکت دایملر بنز توسط نوری که از پنجره به داخل می‌آید و چراغ‌های سقفی نورپردازی شده است. رنگ همه‌ی اجزا و سطوح تصویر – صندلی‌ها، میزها، فرش و دیوار – خنثی است اما رنگ‌ شدید ماشین‌هایی که بر روی تابلوی روی دیوار قرار دارند این یکسانی را بر هم زده است.

 

هسینک این میز بزرگ و صندلی‌های یک‌شکلِ آن را طوری عکاسی کرده که گویا در دریاچه‌ی بژی رنگ این شرکت عظیم معلق مانده‌اند.در عین حال این میز، موقر و مستحکم، منتظر مردان و زنان قدرتمندی است که به زودی آنجا را تصرف می‌کنند و تصمیمات مهمی در این مکان می‌گیرند.

عکس نشان دهنده‌ی میز ملاقات مدیران دایملر بنز در اشتوتگارت است. ژاکلین هسینک در ابتدای دهه ۹۰ به این میزها علاقه‌مند شد؛ او جذب ثروت و نفوذی شد که این شرکت‌ها بازنمایی ‌ می‌کردند و بوسیله عکس‌برداری از این میز‌ها در اتاقی خالی، عکاس، بر بزرگی و شکوه آنها تاکید کرده است. مشخصه‌ی این پروژه پژوهش دقیقی است که عکاس بر شرکت‌های چندملیتی و حیات معاصر آنها انجام می‌دهد.

 

باید توجه داشته باشیم قبل از اینکه هسینک پروژه را آغاز کند فرآیندی طولانی از نامه‌نگاری برای کسب اجازه از این مکان‌ها را طی کرده است که این امر قسمتی حیاتی از روش‌شناسی کار هنرمندانی است که می‌خواهند از مکانی خصوصی و فضایی به‌شدت محافظت شده عکاسی کنند.
 

منبع: www.akkasee.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد