درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 09:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50145صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 13 مرداد 1401 - 01:23
بازدید رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت از روابط عمومی شرکت مس
حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در این بازدید از نزدیک در جریان روند برنامه فعالیت ها و نحوه اطلاع رسانی و ارتباطی روابط عمومی شرکت ملی مس قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ مرداد) رئیس مرکز اداره ارتباطات وزارت صمت از روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت ملی مس ایران بازدید کرد.

به گزارش تجارت گردان به نقل از مس پرس، حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در این بازدید از نزدیک در جریان روند برنامه فعالیت ها و نحوه اطلاع رسانی و ارتباطی روابط عمومی شرکت ملی مس قرار گرفت.


وی با اشاره به ایجاد هم افزایی در میان روابط عمومی های فعال در حوزه صنعت و معدن گفت: مسئولیت های اجتماعی یکی از مقوله های حائز اهمیت است. اما طراحی الگوها و مدل های جدید برای انجام فعالیت های بیشتر و خلاقانه بسیار لازم و ضروری است.


رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در ادامه گفت: برای ایجاد و تحقق روشی خلاقانه در ایفای مسئولیت های اجتماعی، لازم است تا از نهادها و سازمان هایی که در این زمینه فعالیت کرده اند دعوت کنیم تا مدل ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
وی بیان کرد: در مجموع با مطرح شدن مدل های مختلف، می توان نظر به اهمیت موضوع و توانایی های هر بخش و امور مدلی را برای انجام برنامه های رسانه ای و ارتباطی در بخش معدن و حوزه مسئولیت اجتماعی در نظر گرفت.


در جریان این بازدید محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت مس که با همراهی مسؤلان واحدهای این مدیریت همراه بود در خصوص فعالیت های رسانه ای، نشریات و اقداماتی که در راستای پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک در سطح شرکت مس و مجتمع ها صورت گرفته است، توضیحاتی را ارائه کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد