درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50133صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 11 مرداد 1401 - 06:26
مشقت و شفقت اندر احوالات خبرنگار!
جدال با نشدن ها، کمبودها و جنگ بر سر شدن ها با چاشنی عشق و علاقه تنها گوشه ای از کارهای روزانه یک خبرنگار است کسی که بی خوابی، کسالت ، رنج و سختی هایش را در لباس عافیت می پوشانند تا درد مردم را منعکس و منتشر کند هرگز نمی توانید روح پرسشگر یک خبرنگار را از اون بستانید، زیرا رسالت اش، ذاتش و مأموریت اش همین است پس قدردانی از این قشر همیشه در صحنه قدردانی از یک جامعه بزرگ و وفادار است که نباید دریغ شود یا اهمال.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سونیا فرهادی کارشناس ارشد روزنامه نگاری: قلمی که در تقدس آن شکی نیست و خبرنگاری که در صبوری اش مانندی نیست می توانند هم نجات دهنده یک جامعه باشند هم انتقاد کننده اعظم به اموری که برخلاف جریان آب حرکت می کند اما هر دوی این نقش بسیار خطیر است و سنگین.


هر سال از مشکلات، نباید ها، کمبودها، ناامیدی های گریبانگیر خبرنگاران سخن ها بسیار گفتند انعکاس این حجم از مشکلاتی که لایق خبرنگاران نیست بر همگان آشکار شد و اقداماتی هر چند اندک در مسیر به اصطلاح رفاه آنان نیز انجام پذیرفت اما آیا این یک تجلیل است؟؟؟؟


برای قدم های کوچک برداشته شده نیازمند گام های سترگ هستیم تا روزنه امید بر جهان بی‌وقفه خبرنگاران گسترانیده شود تا با آرامش خاطر این دنیای مملو از خبر، در سکوت و بایکوت خبری غرق نشود بنابراین تجلیل و تقدیر باید آنچنان شایسته این قشر تاثیر گذار جامعه باشد تا از وقوع برخی اتفاقات پیش بینی نشده پیشگیری شود!!


تدبیر ها، تصمیمات، عملکرد های مدیران و اطلاع رسانی به موقع، صحه بر کار خبرنگاران می‌گذارد و این موضوع زمانی جذابیت خود را دوچندان می کند که چشم های آگاه این مدیران واژه قدرشناسی را شفاف تر ابراز کند لذا دور از انصاف است که برای چنین قشری با چنین ویژگی های شاخص، از نشدن ها سخن گفت کسانی که هر چند عشق و علاقه را سرلوحه کار خود قرار داده اند اما دغدغه هایشان بوی فراموشی گرفته در شرایطی که نشاط و انگیزه در جامعه باید بارور شود این امید می تواند مسیر پر و پیچ و خم خبرنگاران را هموارتر نماید. امید برای قدرشناسی، تقدیر، تجلیل.


جدال با نشدن ها، کمبودها و جنگ بر سر شدن ها با چاشنی عشق و علاقه تنها گوشه ای از کارهای روزانه یک خبرنگار است کسی که بی خوابی، کسالت ، رنج و سختی هایش را در لباس عافیت می پوشانند تا درد مردم را منعکس و منتشر کند هرگز نمی توانید روح پرسشگر یک خبرنگار را از اون بستانید، زیرا رسالت اش، ذاتش و مأموریت اش همین است پس قدردانی از این قشر همیشه در صحنه قدردانی از یک جامعه بزرگ و وفادار است که نباید دریغ شود یا اهمال.


می نویسم از خبر و نگار تا بشود خبرنگار
رنج ها و دردها کشیدم تا خبرنگار شود خبرنگار

قلمم سلاح من است سر راهش هزاران خار است
چه سخت چه زیانبار ، کار من با عشق در ارتباط است


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد