درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50121صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 9 مرداد 1401 - 12:09
روابط‌عمومی‌ بیونیک
رویکرد و تلاش ما باید بر ساخت روابط‌عمومی‌های بیونیک متمرکز باشد؛ روابط‌عمو‌می‌هایی که قابلیت‌های دیجیتال و انسانی را با هم ترکیب می‌کنند و آنها را در تمام جنبه‌ها و زوایای طرح تحول دیجیتال در روابط‌عمو‌می توزیع می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تحول دیجیتال همه چیز در مورد تبدیل شدن به یک روابط‌عمومی بیونیک است. روابط‌عمومیبیونیک از نقاط قوت انسان و فناوری برای تکامل مداوم مدل‌های ارتباطی خود (آنچه ارایه می‌دهد، نحوه تعامل با مخاطبان و نحوه عملکردش) استفاده می‌کند.


استراتژی تحول دیجیتال روابط‌عمومی‌ باید مبتنی بر رویکرد بیونیک باشد. با ترکیب توانایی‌های انسانی و فنی، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند تحول دیجیتالی‌شان را با موفقیت بیشتری پیگیری کنند.


 رویکرد و تلاش ما باید بر ساخت روابط‌عمومی‌های بیونیک متمرکز باشد؛ روابط‌عمو‌می‌هایی که قابلیت‌های دیجیتال و انسانی را با هم ترکیب می‌کنند و آنها را در تمام جنبه‌ها و زوایای طرح تحول دیجیتال در روابط‌عمو‌می توزیع می‌کنند.


 روابط‌عمو‌می‌های پیشروی جهان در بخش‌های مختلف در حال «ترکیب نقاط قوت انسان و فناوری برای ایجاد قابلیت‌های فرا انسانی - بیونیک -» هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد