درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 20:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50115صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 9 مرداد 1401 - 09:45
کتاب «سیاست‌گذاری رسانه‌ای» منتشر شد
کتاب «سیاست‌گذاری رسانه‌ای» نوشته علی حیدری، در 372صفحه و قطع وزیری توسط انتشارات سیمای شرق روانه بازار نشر شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب «سیاست‌گذاری رسانه‌ای» نوشته علی حیدری، در 372صفحه و قطع وزیری توسط انتشارات سیمای شرق روانه بازار نشر شد.


به گزارش روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، جدیدترین کتاب این انتشارات که به صورت تخصصی در حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه فعالیت می‌کند با نام «سیاست‌گذاری رسانه‌ای» نوشته علی حیدری منتشر شد.


نویسنده در این کتاب بر لزوم توجه به سیاستگذاری رسانه‌ای در جامعه دو فضایی و شکل‎گیری آمیخته رسانه‎ای و ارتباطی که بر بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات، ابزارهای هوشمند و چند رسانه‎ای و... به سرعت در حال رشد است، پرداخته است.


«سیاست‌گذاری رسانه‌ای» شامل پنج فصل با عناوین: بازاندیشی در سیاستگذاری رسانه‌ای (نگاهی جدید به ابعاد مسئله)، رویکردهای نوین نظری در سیاستگذاری رسانه‌ای، چهارچوب مفهومی سیاست‌گذاری رسانه‌ای در سازمان، مدلسازی سیاستگذاری رسانه‌ای و پیشنهاداتی برای اصلاح نظام سیاستگذاری رسانه‌ای در سازمان تأمین اجتماعی می‌شود.


در بخشی از خلاصه این کتاب آمده است: سیاستگذاری عمومی مشخصه بارز شکل‎گیری حکومت‎ها و دولت‎ها است و هیچ دولت و حکومتی را نمی‌توان فارغ از مقوله سیاستگذاری عمومی تصور نمود و اما سیاستگذاری عمومی در ساحت نوین خود یک مقوله میان رشته‏ای (مدیریت دولتی، علوم سیاسی، جامعه شناسی و...) است که وسیله تمشیت و تدبیر امور یک کشور است و بهمین مناسبت نمی‎تواند نسبت به مقوله سیاستگذاری رسانه‏ای که با رسانه‎ای شدن جامعه و فرهنگ از الزامات و مقتضیات شرایط موجود همه کشورها شده است، بی‌تفاوت بماند.


در ایران کمی با تاخیر نسبت به کشورهای پیشرو، طی سال‏های اخیر به مقوله سیاست‏گذاری رسانه‏ای پرداخته شده است ولیکن غالب این مجاهدت‏های علمی در زمینه سیاست‏گذاری رسانه‏ای یا برای حکومت‏ها و دولت‏ها و یا سیاست‏گذاری رسانه‏ای برای سازمان‏های رسانه‏ای بوده است و مقوله سیاست‏گذاری رسانه‏ای برای یک سازمان غیررسانه‏ای امر بدیعی است که در کتاب حاضر به آن پرداخته شده است.


علی حیدری، نویسنده این کتاب دارای دکترای مدیریت رسانه است و تاکنون در سمت‌های مدیریتی متعددی حضور داشته است.


در بخشی از توضیحات ناشر درباره علت انتشار این کتاب آمده است: امروز تولید و نشر محتوای رسانه‌ای بر بستر فضای مجازی و با ابرازهای هوشمند (شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر وب، ماهواره و تلفن همراه) جزء لاینفک زندگی مردم شده است. روند تغییر و تحولات در حوزۀ فضای مجازی و رسانه‌ای به نحوی است که هر روز بر تأثیر و تأثرات رسانه‌ها بر عملکرد دولت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها افزوده می‌شود. بر همین اساس با توجه به اهمیت نظری و ضرورت علمی موضوع سیاستگذاری رسانه‌ای، انتشارات «سیمای شرق» تصمیم به انتشار این اثر گرفته است.


کتاب «سیاست‌گذاری رسانه‌ای» در قطع وزیری و در 372صفحه به قیمت 220 هزار تومان توسط انتشارات سیمای‌شرق به بازار عرضه شده است. علاقه‌مندان برای تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند با شماره 02188356436 تماس بگیرند یا از طریق سایت دیجی‌کالا آن را سفارش دهند.


همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.


انتهای پیام
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد