درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 07:23   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50111صفحه نخست » خبر یکشنبه، 8 مرداد 1401 - 20:29
وزیر کشور: همراه‌سازی مردم با سیاست‌های دولت از مهم‌ترین رسالت روابط‌عمومی است
دکتر احمد وحیدی روز شنبه در گردهمایی مدیران کل روابط‌عمومی استانداری های سراسر کشور افزود: کار روابط‌عمومی، ارتباط برقرار کردن با عموم مردم و گروه‌هاست و باید با داشتن ابزار و تجهیزات رسانه‌ای مناسب بتواند در این هدف مقدس توفیقات لازم را داشته باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وزیر کشور اقناع و همراه سازی مردم با سیاست های کلان دولت را وظیفه مهم روابط‌عمومی استانداری‌ها برشمرد و گفت: همراهی مردم با سیاست های دولت به تقویت سرمایه اجتماعی در کشور کمک می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی روز شنبه در گردهمایی مدیران کل روابط‌عمومی استانداری های سراسر کشور افزود: کار روابط‌عمومی، ارتباط برقرار کردن با عموم مردم و گروه‌هاست و باید با داشتن ابزار و تجهیزات رسانه‌ای مناسب بتواند در این هدف مقدس توفیقات لازم را داشته باشد.


دکتر وحیدی با بیان شاخص ها و ویژگی های دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت حضرت آیت الله رئیسی، دولتی انقلابی و متعهد به اسلام است و تمام تلاش و راهبرد دولت بر جلب رضایت مردم عزیز کشور است.


وی اظهار کرد: مجموعه ارکان اجرایی دولت از شخص ریاست محترم جمهوری، استانداران، فرمانداران و بخشداران در تلاش برای خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم هستند.


وزیر کشور خطاب به مدیران کل روابط‌عمومی استاندرای های سراسر کشور گفت: از وظایف مهم روابط‌عمومی آگاهی بخشی به مردم از خدمات و دستاوردهای دولت است.


دکتر وحیدی تسهیل‌گری در اجرای سیاست های کلان دولت را دیگر وظایف روابط‌عمومی استانداری ها توصیف کرد و گفت: در مساله حدف ارز ترجیحی که دولت بنا به تکلیف قانونی، کار را شجاعانه انجام داد؛چرایی انجام موضوع برای مردم تبیین و اقناع سازی شود چون همواره با حمایت مردم کار به نحو مناسبی پیش می رود.


وزیر کشور با بیان اینکه خروجی فرایند مناسب همراه سازی مردم، افزایش سرمایه اجتماعی است که باعث توسعه و پیشرفت محقق می‌شود.


دکتر وحیدی اضافه کرد: در سال ۱۰۰ میلیارد دلار یارانه داده می شود که اگر این ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری می شد بسیاری از مشکلات و نگرانی های اقتصادی موجود برطرف می‌شد.


وی اظهار کرد: از این رو همکاران روابط‌عمومی باید با دانش و تسلط بالا به موضوعات مهم کشوری بتوانند به سهم خود در فضاسازی مناسب برای حرکتهای سریعتر اقتصادی موثر واقع شوند.


وزیر کشور اظهار کرد: باید با فضاسازی مناسب، فکر و ذهن استانداران و فرمانداران مشغول حاشیه نشود و متمرکز بر مسائل اصلی توسعه استان و شهرستان باشد.


قدرت تولید پیام از دیگر محورهای مورد اشاره وزیر کشور در نشست با مدیران کل روابط‌عمومی استانداری های سراسر کشور بود که اظهار کرد: باید با شبکه سازی گسترده، تولید محتوا و انتقال پیام صورت گیرد.


دکتر وحیدی در پایان به ضرورت مقابله با عملیات روانی دشمن اشاره کرد وگفت: نباید در دام عملیات روانی دشمن اسیر شد و باید با ابتکار عمل و حضور در صحنه میدان و انعکاس اخبار امیدآفرین، به تحکیم بیشتر سرمایه اجتماعی کمک شود.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد