درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50110صفحه نخست » خبر یکشنبه، 8 مرداد 1401 - 19:49
اولین همایش رؤسای دوایر روابط‌عمومی بانک سینا برگزار شد
یک روابط‌عمومی اثرگذار و کارآمد باید قابلیت‌هایی نسبت به فهم مالی و زیرساخت حوزه CRM و مشتریان داشته باشد که لازمه به‌روز بودن در این حوزه، آموزش مستمر فعالان روابط‌عمومی در سازمان است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست بانک سینا در نخستین همایش آموزشی رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق با اشاره به اهمیت موضوع افکارعمومی گفت: در شرایط رقابتی کنونی و جریان گسترده اطلاعات، نقش روابط‌عمومی سازمان‌ها در انعکاس فعالیت‌ها بسیار مهم و حیاتی است.
 

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی افزود: توسعه شبکه‌های اجتماعی و تنوع رسانه‌ها در صورت عدم مدیریت مناسب افکار عمومی، می‌تواند موجب افزایش ریسک شهرت برای سازمان‌ها از جمله بانک‌ها شود.

وی به لزوم هدفمند کردن انتشار اخبار اشاره کرد و گفت: در حوزه
روابط‌عمومی باید پوشش خبری مناسبی در انعکاس نقاط قوت بانک داشته باشیم و با پیاده‌سازی سیاست‌های ارتباطی و خبری مطلوب، به صورت هدفمند و حساب‌شده حرکت کنیم.

سرپرست بانک سینا مدیریت بحران و توجه به ریسک عملیاتی را از عوامل مهم در عملکرد حوزه روابط‌عمومی دانست و اذعان داشت: یک روابط‌عمومی اثرگذار و کارآمد باید قابلیت‌هایی نسبت به فهم مالی و زیرساخت حوزه CRM و مشتریان داشته باشد که لازمه به‌روز بودن در این حوزه، آموزش مستمر فعالان روابط‌عمومی در سازمان است.

در ادامه این همایش، سرپرست مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی بانک سینا نیز به اهمیت حوزه روابط‌عمومی در سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: روابط‌عمومی یک کار سلیقه‌ای و تشریفاتی نیست، بلکه جزئی از زنجیره ارزش اصلی سازمان است.

امیر لعلی افزود: روابط‌عمومی باید با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت درست افکار، اخبار را بدون جنجال‌آفرینی در راستای منافع سازمان و ذی‌نفعان به صورت شفاف منعکس سازد.

وی خوشنامی و برند سازمان را در جذب اعتماد مشتری مؤثر دانست و خاطرنشان ساخت: روابط‌عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین ذی‌نفعان یعنی سهامداران، مشتریان، کارکنان و نهادهای ناظر و رگولاتور است و ارتباط با هر کدام از این ذی‌نفعان اگر دچار خدشه شود، برای برند و خوشنامی سازمان مخاطره‌آمیز است.

سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی بانک سینا، رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق را بازوی کمکی مدیریت سازمان در تحقق اهداف و خط‌مشی‌ها قلمداد کرد و گفت: امیدواریم با گستره حضور مؤثر روابط‌عمومی در مناطق مختلف کشور، شاهد توسعه فعالیت‌های ارتباطی بیشتر بانک سینا و شفافیت هرچه بیشتر آن باشیم.

حمداله جمالی، معاون برنامه‌ریزی بانک سینا نیز در این مراسم اظهار داشت: هر سازمانی که دارای نیروهای متخصص و حرفه‌ای در روابط‌عمومی باشد، حتی در مواجهه با رقابت شدید رقبا، می‌تواند پایدار بماند.

وی افزود: روابط‌عمومی در کنار بازاریابی می‌تواند نقش مهمی در جذب منابع، معرفی مناسب محصولات و خدمات، انعکاس نظرات مشتریان در راستای نوآوری و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری و... داشته باشد.

گفتنی است اولین همایش آموزشی دو روزه رؤسای دوایر روابط‌عمومی بانک سینا با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی و دانسته‌های همکاران در حوزه روابط‌عمومی به صورت کارگاهی و دعوت از اساتید برجسته برگزار شد.






 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد