درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50103صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 6 مرداد 1401 - 21:08
داستان‌گویی در روابط عمومی چگونه است؟
آنچه روابط عمومی را از تبلیغات متمایز می‌کند، داده‌ها و اطلاعات است. همچنین ارائه گزارش و نحوه انتشار می‌تواند اعتماد مخاطبان را جلب کند. برای تهیه گزارش کار به مخاطبان باید پیام و داده‌های مورد نیاز مشخص شود. همچنین نیازمند تحلیل داده‌ها، مصورسازی، داستان‌پردازی و مشخص کردن بستر انتشار هستیم.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی یکتانت گفت: آنچه روابط عمومی را از تبلیغات متمایز می‌کند، داده‌ها و اطلاعات است. همچنین ارائه گزارش و نحوه انتشار می‌تواند اعتماد مخاطبان را جلب کند. برای ارائه گزارش نیازمند تحلیل داده‌ها، مصورسازی، داستان‌پردازی و مشخص کردن بستر انتشار هستیم.
 
 به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدیه معظمی امروز _پنجشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۱_ در رویداد روابط عمومی اصفهان، اظهار کرد: آنچه روابط عمومی را از تبلیغات متمایز می‌کند، داده‌ها و اطلاعات است. همچنین ارائه گزارش و نحوه انتشار می‌تواند اعتماد مخاطبان را جلب کند. برای تهیه گزارش کار به مخاطبان باید پیام و داده‌های مورد نیاز مشخص شود. همچنین نیازمند تحلیل داده‌ها، مصورسازی، داستان‌پردازی و مشخص کردن بستر انتشار هستیم.
 
 وی افزود: متخصص روابط عمومی باید به تحلیل داده‌ها و اصول گرافیکی تسلط نسبی داشته باشد. مشتریان، دولت، مخاطب داخلی، رسانه‌ها، کارجویان و رقبا مخاطبان روابط عمومی‌ها هستند. نوع داده‌ها نسبت به مخاطب آن تعیین می‌شود. اینکه مخاطب چقدر کسب و کار مورد نظر را می‌شناسد مشخص می‌کند که داده‌ها چقدر باید ساده‌سازی شود. همچنین پیامی که قرار است به مخاطب منتقل شود باید مشخص باشد.
 
 مدیر روابط عمومی یکتانت با بیان اینکه برای فهم داده‌ها می‌توان از دو روش تحلیل اکتشافی و تبیینی بهره برد، ادامه داد: لازم است در مصورسازی گزارش‌ها برای مخاطب بار فکری ایجاد نکنیم و نسبت سیگنال به پارازیت را کاهش دهیم. روند منطقی اطلاعات باید حفظ شده و از متن‌های طولانی و مورب استفاده نکنیم. فضای سفید در صفحات با اندازه مکث در سخنرانی‌ها مهم است.
 
 معظمی در ادامه درخصوص دادستان‌گویی با داده در روابط عمومی گفت: قصه شامل بخش شروع، میانه و پایان است و پس از تهیه قصه شیوه انتشار گزارش باید برنامه‌ریزی شود. منافع مخاطب باید در نظر گرفته شده و واقعیت را به او منتقل کرد.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد