درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:10   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50102صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 6 مرداد 1401 - 21:41
نقش مسئولیت اجتماعی در روابط عمومی
مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هر دو به افزایش شهرت و اعتبار برند کمک می‌کنند. این دو به یکدیگر سرویس‌دهی می‌کنند، صدای رسای یک کسب‌وکار روابط عمومی است که فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی را به گوش همه می‌رساند و با کمک روابط عمومی از مشتریان می‌خواهیم در طرح‌های مسئولیت اجتماعی همراه شوند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی اسنپ گفت: افزایش اعتبار برند، جذب و حفظ کارمندان، جذابیت بیشتر برای سرمایه‌گذاران و ساختن جهانی بهتر، ازجمله دلایلی است که مسئولیت اجتماعی را توجیه می‌کند.
 
 به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه عسگری‌آزاد امروز _پنجشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۱_ در رویداد روابط عمومی اصفهان، اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی رفتار مسئولانه شرکا است که فراتر از الزامات قانونی منافع شرکت و استانداردهای مشخص شده باشد.
 
 وی افزود: به گفته «میلتون فریدمن» مسئولیت اجتماعی یک کسب و کار افزایش سود است. به مرور شرکت‌ها این مفهوم را به شکل دیگری دیدند و در دنیای امروز شرکت‌ها براساس اثرگذاری فعالیتشان بر جامعه، اقتصاد و محیط‌زیست باید موضع خود را مشخص کنند.
 
 مدیر روابط عمومی اسنپ گفت: افزایش اعتبار برند، جذب و حفظ کارمندان، جذابیت بیشتر برای سرمایه‌گذاران و ساختن جهانی بهتر از جمله دلایلی است که مسئولیت اجتماعی را توجیه می‌کند. امروزه نخبگان و استعدادهای برتر به شرکت‌هایی با دغدغه اجتماعی بیشتر جذب می‌شوند. شرکت‌هایی که مسئولیت اجتماعی را جدی می‌گیرند به سرمایه‌گذاران و شرکا پیام می‌دهند که در عین توجه به سود کوتاه مدت به سود بلندمدت نیز علاقه‌مند هستند.
 
 عسگری آزاد اضافه کرد: کسب‌وکارها به ویژه شرکت‌های بزرگ می‌توانند جامعه را به روش‌های مهمی از جمله افزایش آگاهی و نقش مؤثر در پیشرفت جامعه به جایی بهتر برای زندگی تبدیل کنند.
 
 وی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هر دو به افزایش شهرت و اعتبار برند کمک می‌کنند. این دو به یکدیگر سرویس‌دهی می‌کنند، صدای رسای یک کسب‌وکار روابط عمومی است که فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی را به گوش همه می‌رساند و با کمک روابط عمومی از مشتریان می‌خواهیم در طرح‌های مسئولیت اجتماعی همراه شوند.
 
 مدیر روابط عمومی اسنپ گفت: منافع حاصل از مسئولیت اجتماعی در بلندمدت به دست می‌آید بنابراین بسیار مهم است که استراتژی دقیقی در فرایند برنامه‌ریزی کلی شرکت گنجانده شود که منافع همه ذی‌نفعان نیز در آن در نظر گرفته شده است.
 
 عسگری آزاد در ادامه با اشاره به نمونه‌های موفق مسئولیت اجتماعی در جهان، تصریح کرد: در سال گذشته در اسنپ ۱۵ هزار راننده مشمول معافیت از کمیسیون شدند. این افراد دارای معلولیت بوده و در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ تا کنون خدماتی را به این افراد ارائه داده است. افراد دارای بیماری‌های خاص ازجمله اوتیسم نیز مشمول طرح معافیت از کمیسیون هستند.
 
 وی ادامه داد: در اجرای مسئولیت اجتماعی باید واقعی عمل کرد. مردم فیک‌ها را به سرعت تشخیص می‌دهند. کلمات باید با عمل همراه باشد. تفاوت بین کلام یک سازمان و رفتار آن می‌تواند پیامدهای جدی برای شهرتش به دنبال داشته باشد. به جای پروژه‌های یک بار مصرف به برنامه‌های بلندمدت بیندیشید.
 
 مدیر روابط عمومی اسنپ خاطرنشان کرد: برای پوشاندن خرابکاری و بحران‌ها به سراغ مسئولیت اجتماعی نروید. نتایج را حتماً اطلاع‌رسانی کنید. هر موضوعی که عموم مردم آن را مهم می‌دانند باید مورد توجه قرار گیرد و در گژارش‌های سالانه حتماً به مسئولیت اجتماعی شرکت باید پرداخته شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد