درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50043صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 29 تیر 1401 - 10:51
10 اصل بدیهی روابط‌عمومی
نویسنده: علیرضا شواخی زواره کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات - در مورد اصول و مراحل اجرای روابط‌عمومی، معیارهایی برای اجرا و عمل وجود دارد که ما در زیر فقط به برخی از این معیارها و شاخص‌ها اشاره می‌کنیم:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در مورد اصول و مراحل اجرای روابط‌عمومی، معیارهایی برای اجرا و عمل وجود دارد که ما در زیر فقط به برخی از این معیارها و شاخص‌ها اشاره می‌کنیم:

اول سادگی اصل اول است یعنی اینکه همه چیز ساده باشد تا همه بتواند آن ‌را درک کنند.


دوم آموزنده بودن اصلی که تمام پیام‌ها و اطلاعات ارایه شده توسط روابط‌عمومی‌ها باید آموزنده و جنبه آموزشی داشته باشد. اگر آموزش صحیح و درست انجام گیرد موجب فرهنگ‌سازی و رشد فرهنگ در جامعه خواهد شد.

سوم اصل دیگری که باید به آن توجه کنیم صحت و درستی است. روابط‌عمومی‌ها صداقت را بعنوان یک‌ارزش و ویژگی باید به آن احترام گذاشته و رعایت کنند.

چهارمین اصل رعایت اخلاق است. روابط‌عمومیها باید بتوانند با رفتار خوب و کلام خوب و زیبا مردم را جذب کنند.

پنجمین معیار و شاخص، جدید بودن پیام‌های ارتباطی است. این خود موضوع بسیار مهمی است. مخاطبان امروزه به‌دنبال اطلاعات جدید هستند و کار روابط‌عمومی ارایه و تولید اطلاعات جدید به مخاطبان است.

معیار و شاخص ششسم: هدف‌محوری است که داشتن اهداف روشن برای روابط‌عمومی بسیار لازم و حیاتی است.

شاخص هفتم: اطلاعات ارایه شده باید درست، صحیح و دارای نظم و هماهنگی باشد.

شاخص هشتم: قابلیت رسانه‌ای است که روابط‌عمومی باید از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کند. بنابراین ارتباط با رسانه‌ها و سواد رسانه‌ای موضوعی است که مدیر و کارشناس روابط‌عمومی باید آن را مورد توجه قرار دهد.

شاخص نهم: جذابیت ارایه پیام است که باعث جذب مخاطب می‌شود. پیام باید جامع، کامل و بدون ابهام باشد.

شاخص دهم و آخر: اطلاع‌رسانی و ارتباطات موضوع‌های بسیار مهمی هستند زیرا توانایی برقراری ارتباط لازمه و اساس فعالیت‌های متخصصان و مدیران روابط‌عمومی است و اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی درست و صحیح کار اصلی و مهمی است که کارشناسان
روابط‌عمومی باید آن را با دقت پیگیری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد