درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50036صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 29 تیر 1401 - 00:32
زنی برای تمام فصول...
خانم دکتر بروجردی، نزدیک به سه دهه، به عنوان معلم کنار خانواده بزرگ روابط عمومی ایستاده است و گرچه در معدود سال هایی، دستی بر آتش این حرفه داشته و در مقام اجرا، تجربه و دانش را به هم دوخته است، اما فعالان و دانش آموختگان حوزه روابط عمومی و ارتباطات، مهدخت بروجردی علوی را بیشتر در مقام معلم میشناسند تا یک همکار.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به مناسبت برگزاری مراسم تقدیر از تلاش‌های علمی و اجرایی دکتر مهدخت بروجردی در نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، فرزانه بنی‌هاشم در یادداشتی به بیان خصوصیت‌های اخلاقی و حرفه‌ای ایشان پرداخته است.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است؛

خانم دکتر بروجردی، نزدیک به سه دهه، به عنوان معلم کنار خانواده بزرگ روابط عمومی ایستاده است و گرچه در معدود سال هایی، دستی بر آتش این حرفه داشته و در مقام اجرا، تجربه و دانش را به هم دوخته است، اما فعالان و دانش آموختگان حوزه روابط عمومی و ارتباطات، مهدخت بروجردی علوی را بیشتر در مقام معلم میشناسند تا یک همکار.

البته که تجربه زیسته طولانی مدت در تعامل با روابط عمومی ها در جایگاه مشاور، داوری و ارزیابی اقدامات و آثار، آسیب شناسی مسایل و چالش ها و نظایر آن، سبب شده است تا از او تصویر «معلمی همراه» برای فعالان این عرصه ساخته است.

با این همه، فراتر از دانش و تجربه، سه ویژگی شخصیتی و ذاتی در دکتر بروجردی هست که کماکان برای تمام فعالان این حوزه درس آموز است:

اول:
گشاده رویی و مثبت اندیشی همیشگی. تقریبا به سختی میتوان خنده را از لبان دکتر بروجردی محو کرد و معدود کسانی هم که موفق شده اند، طرارانی چیره دست بوده اند. برای حرفه‌ای که فلسفه ذاتی آن بهبود ارتباطات انسانی و ظرفیت سازی تعامل با دیگران است، گشاده رویی و پذیرندگی، آموزه بسیار مهمی است.

دوم:
همیشه شنوا بودن، فارغ از جایگاه مخاطب، درس دیگری است که باید از دکتر بروجردی آموخت. او همواره و با تواضع، آماده شنیدن حرف های دیگران است. آموزه تبدیل روابط عمومی از دهانی برای گفتن به گوشی برای شنیدن، به شناخت بهتر ذینفعان، تصمیم گیری درست و واکنش سنجیده کمک می کند.

سوم:
یادگیرندگی مستمر. شاید سالها موانست با آدم های فرهیخته، از دکتر بروجردی چهره استادی ساخته است که گویی همواره در حال یادگرفتن است و شوق بی پایان در باره شنیدن از حرف ها و ایده ها و کارهای تازه حاصل پرورش در چنین محیطی باشد، اما کمی معاشرت با ایشان به هر مخاطبی یادآوری می‌کند که این شاخصه، بیشتر یک ویژگی درونی و ذاتی است و محیط مناسب فقط به شکوفایی آن کمک کرده است.
یادگیرندگی، جزو ارزش های ذاتی حرفه روابط عمومی است و ابتکارهای خلاقانه و گفتگوی موثر بدون درونی شدن این ویژگی در روابط عمومی ها راه به جایی نخواهند برد.

پاسداشت تلاش‌های دکتر بروجردی، بهانه ای برای یادآوری میراث های ارزشمندی است که خانواده روابط عمومی ایران در کنار خود داشته و دارد. سایه ایشان بر سر همه ما مستدام.

نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران؛ تجربه‌ها و روندها» یکم مردادماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس و یا به سایت http://prconference.ir مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد