درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50014صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 26 تیر 1401 - 10:22
به بهانه روز جهانی روابط‌عمومی / تولید محتوای خلاق اساس کار متخصصان روابط‌عمومی نوین
دکتر حسن عمیدی - روابط‌عمومی در ساختار ارتباطی نوین امروز دارای کارکردهایی فراتر از گذشته است و متخصصان این عرصه باید با بهره گیری از روش های نوین و ارتقای سطح دانش و مهارت خود در شکل‌گیری سبک نوین مدیریت محتوا و پوشش رسانه‌ای در فضای مجازی تلاشی وافرداشته باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رشد و توسعه فناوری های ارتباطات و اطلاعات و گسترش رسانه‌های نوین، موقعیتی به وجود آورده تا همه ابعاد زندگی بشری حول محور ارتباطات و رسانه اما در فضایی مجازی جریان پیدا کند.

برخی فکر می‌کردند که با توسعه فضای مجازی، از اهمیت روابط‌عمومی کاسته خواهد شد؛ در حالی که اوضاع این طور پیش نرفت و نه تنها روابط‌عمومی در سایه فناوری‌های جدید قرار نگرفت، بلکه وارد مرحله جدیدی از اقدامات شد و رویکردهای تازه‌ای به آن راه یافت.


امروزه با توجه به گسترش ارتباطات اینترنتی و شبکه های اجتماعی، محتوا از حالت کلاسیک و یک سویه خارج شده است.


دیگر تنها به متن یا تصویر صرف تکیه نداریم، بلکه تاکید توامان بر تولید محتواهای نوشتاری، دیداری و شنیداری است که در یک فضا و همزمان می توان آن‌ها را مشاهده کرد.


شاید پیش تر در روابط‌عمومی سنتی روش کار به این صورت بود که مخاطب را مجبور به پذیرش پیام کنند در حالی که در روابط‌عمومی نوین مبتنی بر دانش و محتوا، مخاطب را ترغیب به پذیرش پیام می‌کنند.


روابط‌عمومی در ساختار ارتباطی نوین امروز دارای کارکردهایی فراتر از گذشته است و متخصصان این عرصه باید با بهره گیری از روش های نوین و ارتقای سطح دانش و مهارت خود در شکل‌گیری سبک نوین مدیریت محتوا و پوشش رسانه‌ای در فضای مجازی تلاشی وافرداشته باشند.


شاید بد نباشد حال که بحث خلاقیت در محتوا و بکارگیری دانش و مهارت در این خصوص به میان آمد به مفهومی که امروز مورد توجه روابط‌عمومی ها قرار گرفته است نیز توجه کنیم روابط‌عمومی دانش بنیان. در واقع در بحث روابط‌عمومی دانش‌بنیان به علمی کردن روابط‌عمومی ها توجه می شود تا بتوانند بر مبنای دانش و تجربه تولید محتوا انجام دهند و تولیدات دانش‌بنیان در روابط‌عمومی ها گسترش یابند.


روابط‌عمومی دانش‌بنیان یک روابط‌عمومی دانش محور و تخصص گراست که بر مبنای فناوری‌های پیشرفته کار می کند و قدرت بهره گیری ابزارهای نو را در ارائه خدمات روابط‌عمومی از جمله تولید محتوا دارا خواهد بود.


این نوع روابط‌عمومی متاثر از تحقیق، نوآوری و فناوری است و لازمه داشتن آن ارتقای تخصص در حرفه روابط‌عمومی و به کارگیری متخصصان علوم ارتباطات در روابط‌عمومی هاست.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد