درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50002صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 23 تیر 1401 - 10:29
بانوی روابط‌عمومی ایران
مجموع این شایستگی‌های اخلاقی، فردی و تخصصی تصویری از فرهیخته‌ای ترسیم کرده است که می‌توان ایشان را الگوی موفق و تصویر مناسبی از بانوی روابط‌عمومی ایران نامید که همیشه دغدغه روابط‌عمومی ایران را داشته، دارد و خواهد داشت.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به مناسبت برگزاری مراسم تقدیر از تلاش‌های علمی و اجرایی دکتر مهدخت بروجردی در نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، دکتر حسین امامی عضو شورای مدیریت گروه مطالعات روابط‌عمومی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات در یادداشتی به بیان برخی از خصوصیات اخلاقی و حرفه‌ای ایشان پرداخته‌اند.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:
شهریورماه سال ۱۳۹۹ بود که استاد معزز سرکار خانم دکتر مهدخت بروجردی تلفنی تماس داشتند و بابت مسئولیتی که در بازنگری رشته
روابط‌عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی به ایشان واگذار شده بود صحبت کردند و دعوت کردند تا بنده نیز به جمع پنج نفره کمیته علمی- تخصصی بازنگری بپیوندم.


نزدیک به دو دهه بود که با نام و نوشته‌های ایشان همچنین سابقه ایشان در کسوت مدیریت روابط‌عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آشنا بودم و این فرصتی بود که بتوانم همکاری علمی را در کنار ایشان داشته باشم و از تجربیات ایشان و سایر دوستان نیز بهره ببرم.


برخی از ویژگی‌ها که به تعبیری فضایل اخلاقی و شایستگی‌های حرفه‌ای ایشان است را قصد دارم در اینجا بیان کنم. این موارد برای بنده درس‌های مهم و بزرگی بوده است؛


۱- ایشان از نظر علمی فقط در حوزه‌ای که تخصص دارند ورود پیدا می‌کنند و در حوزه‌هایی که -البته به تعبیر خودشان- تخصص ندارند اظهار نظری نمی‌کنند و بسیار متواضعانه می‌گویند در این زمینه تخصصی ندارم. بارها شده بود تا عنوان یک درس تخصصی مطرح می‌شد و ایشان می‌گفتند با توجه به تخصص و سابقه فعالیت فلانی در مباحث روابط‌عمومی الکترونیک، نظر شما ارجحیت دارد. رفتاری که کمتر در جامعه این را می‌بینیم.


۲- هیچگاه در پی تحمیل نظر خود نبودند، حتی اگر موافق هم نبودند ولی وقتی استدلالی را می‌شنیدند، می‌پذیرفتند و در جلسات بعدی به نمایندگی از سایر اعضای کمیته علمی به دفاع از آن می‌پرداختند.


۳- در هنگام تدوین عناوین و شرح دروس برای دانشجویان، همواره تاکیدشان این بود که اصول پایه‌ای کاربردی و عملی مورد نیاز دانشجویان در دروس آورده شود که به کارشان بیاید تا شاید بتوان فاصله بین دروس دانشگاهی و آنچه در عمل در روابط‌عمومی‌ها اتفاق می‌افتد را کم کرد.

اینها مواردی بودند که لازم دیدم در اینجا مطرح کنم. اما برای نوشتن این یادداشت از همکار قدیمی خانم دکتر محبوبه رنجبر که در مقطع دکتری دانشجوی ایشان بوده است و رساله‌شان را با خانم دکتر بروجردی داشته‌اند سوال کردم و ایشان نکات مفید و خوبی را یادآور شدند که خوب است آنها را نیز اضافه کنم. مثلا ایشان گفتند:


«خانم دکتر بروجردی، بسیار حمایتگرانه و متعهدانه نسبت به دانشجویان رفتار و راهنمایی می‌کنند و این رفتار واقعا نمونه یک اخلاق حرفه‌ای در روابط‌عمومی و رابطه استاد و دانشجوست. اینکه همیشه در دسترس و پاسخگو هستند که شاید جزء موارد معدودی در بین استادان باشد. حسن خلق و متانت در رفتار از دیگر شایستگی‌های فردی ایشان است. خصوصا انتقال حس دلگرمی و تشویق به ادامه راه از دیگر ویژگی‌های این استاد برجسته است که بسیار برای دانشجویان ارزنده است.»


بهرحال تقدیر از خدمات علمی و عملی سرکار خانم دکتر بروجردی گرامی، تقدیر از کسی است که تنها به پژوهش و آموزش در دانشگاه بسنده نکرده و در فضای اجرایی روابط‌عمومی دولتی کشور هم نقش ارزنده‌ای داشته است.


مجموع این شایستگی‌های اخلاقی، فردی و تخصصی تصویری از فرهیخته‌ای ترسیم کرده است که می‌توان ایشان را الگوی موفق و تصویر مناسبی از بانوی روابط‌عمومی ایران نامید که همیشه دغدغه روابط‌عمومی ایران را داشته، دارد و خواهد داشت.
 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد