درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 05:55   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50002صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 23 تیر 1401 - 10:29
بانوی روابط‌عمومی ایران
مجموع این شایستگی‌های اخلاقی، فردی و تخصصی تصویری از فرهیخته‌ای ترسیم کرده است که می‌توان ایشان را الگوی موفق و تصویر مناسبی از بانوی روابط‌عمومی ایران نامید که همیشه دغدغه روابط‌عمومی ایران را داشته، دارد و خواهد داشت.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به مناسبت برگزاری مراسم تقدیر از تلاش‌های علمی و اجرایی دکتر مهدخت بروجردی در نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، دکتر حسین امامی عضو شورای مدیریت گروه مطالعات روابط‌عمومی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات در یادداشتی به بیان برخی از خصوصیات اخلاقی و حرفه‌ای ایشان پرداخته‌اند.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:
شهریورماه سال ۱۳۹۹ بود که استاد معزز سرکار خانم دکتر مهدخت بروجردی تلفنی تماس داشتند و بابت مسئولیتی که در بازنگری رشته
روابط‌عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی به ایشان واگذار شده بود صحبت کردند و دعوت کردند تا بنده نیز به جمع پنج نفره کمیته علمی- تخصصی بازنگری بپیوندم.


نزدیک به دو دهه بود که با نام و نوشته‌های ایشان همچنین سابقه ایشان در کسوت مدیریت روابط‌عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آشنا بودم و این فرصتی بود که بتوانم همکاری علمی را در کنار ایشان داشته باشم و از تجربیات ایشان و سایر دوستان نیز بهره ببرم.


برخی از ویژگی‌ها که به تعبیری فضایل اخلاقی و شایستگی‌های حرفه‌ای ایشان است را قصد دارم در اینجا بیان کنم. این موارد برای بنده درس‌های مهم و بزرگی بوده است؛


۱- ایشان از نظر علمی فقط در حوزه‌ای که تخصص دارند ورود پیدا می‌کنند و در حوزه‌هایی که -البته به تعبیر خودشان- تخصص ندارند اظهار نظری نمی‌کنند و بسیار متواضعانه می‌گویند در این زمینه تخصصی ندارم. بارها شده بود تا عنوان یک درس تخصصی مطرح می‌شد و ایشان می‌گفتند با توجه به تخصص و سابقه فعالیت فلانی در مباحث روابط‌عمومی الکترونیک، نظر شما ارجحیت دارد. رفتاری که کمتر در جامعه این را می‌بینیم.


۲- هیچگاه در پی تحمیل نظر خود نبودند، حتی اگر موافق هم نبودند ولی وقتی استدلالی را می‌شنیدند، می‌پذیرفتند و در جلسات بعدی به نمایندگی از سایر اعضای کمیته علمی به دفاع از آن می‌پرداختند.


۳- در هنگام تدوین عناوین و شرح دروس برای دانشجویان، همواره تاکیدشان این بود که اصول پایه‌ای کاربردی و عملی مورد نیاز دانشجویان در دروس آورده شود که به کارشان بیاید تا شاید بتوان فاصله بین دروس دانشگاهی و آنچه در عمل در روابط‌عمومی‌ها اتفاق می‌افتد را کم کرد.

اینها مواردی بودند که لازم دیدم در اینجا مطرح کنم. اما برای نوشتن این یادداشت از همکار قدیمی خانم دکتر محبوبه رنجبر که در مقطع دکتری دانشجوی ایشان بوده است و رساله‌شان را با خانم دکتر بروجردی داشته‌اند سوال کردم و ایشان نکات مفید و خوبی را یادآور شدند که خوب است آنها را نیز اضافه کنم. مثلا ایشان گفتند:


«خانم دکتر بروجردی، بسیار حمایتگرانه و متعهدانه نسبت به دانشجویان رفتار و راهنمایی می‌کنند و این رفتار واقعا نمونه یک اخلاق حرفه‌ای در روابط‌عمومی و رابطه استاد و دانشجوست. اینکه همیشه در دسترس و پاسخگو هستند که شاید جزء موارد معدودی در بین استادان باشد. حسن خلق و متانت در رفتار از دیگر شایستگی‌های فردی ایشان است. خصوصا انتقال حس دلگرمی و تشویق به ادامه راه از دیگر ویژگی‌های این استاد برجسته است که بسیار برای دانشجویان ارزنده است.»


بهرحال تقدیر از خدمات علمی و عملی سرکار خانم دکتر بروجردی گرامی، تقدیر از کسی است که تنها به پژوهش و آموزش در دانشگاه بسنده نکرده و در فضای اجرایی روابط‌عمومی دولتی کشور هم نقش ارزنده‌ای داشته است.


مجموع این شایستگی‌های اخلاقی، فردی و تخصصی تصویری از فرهیخته‌ای ترسیم کرده است که می‌توان ایشان را الگوی موفق و تصویر مناسبی از بانوی روابط‌عمومی ایران نامید که همیشه دغدغه روابط‌عمومی ایران را داشته، دارد و خواهد داشت.
 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد