درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50001صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 23 تیر 1401 - 07:22
رسالت دشوار روابط عمومی‌ها برای تغییر نگاه به صنعت نفت
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت یکی از دشوارترین وظایف روابط عمومی‎ها را اصلاح تصویر افکار عمومی از صنعت نفت دانست و افزود: همکاران وزارت نفت محدودیت‌های کنونی در دسترسی به بودجه، فناوری و امکانات را با تلاش مضاعف خود جبران می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند بنابراین ما رسالتی بر دوش داریم تا این پیچیدگی‌ها و دشواری کار را نشان دهیم تا مبنای گرفتن تصمیمات منطقی‌تر در سطوح بالا شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تأکید بر نقش موثر روابط عمومی‌ها در بازتاب عملکرد هر مجموعه، اعلام کرد که این شرکت هیچ پروژه نیمه‌تمامی ندارد.

رضا نوشادی روز چهارشنبه، ۲۲ تیرماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران که با حضور علی فروزنده، مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت برگزار شد، با تاکید بر اهمیت معرفی هنرمندانه دستاوردهای سازمان به مردم، گفت: شبکه گاز باید مانند انرژی هسته‌ای که امروز مایه زینت و اقتدار کشور است، به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های پیشرفت ایران به جامعه معرفی شود و اعتماد به نفس ملی را ارتقاء دهد.

به گزارش شانا، وی با بیان اینکه شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران هیچ پروژه نیمه‌تمامی ندارد و این یک افتخار است، افزود: باید پارامترهای موفقیت را استخراج و برای افکار عمومی بیان کرد تا دیگران بتوانند این الگوها را سرمشق خود قرار دهند و برای دستیابی به آن تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: این شرکت در مسیر تحقق اهدافش هیچ مانعی را به رسمیت نمی‌شناسد چه آنکه با انتقال فناوری ساخت توربوکمپرسور از کشورهای غربی موفق شد کشور را از واردات این تجهیز فوق پیشرفته بینیاز کند و پروژه‌های خود را به شکل تمام‌ایرانی به نتیجه برساند.

نوشادی با اشاره به تلاش موفق این شرکت در راه‌اندازی واحد تولید ماده بودارکننده گاز طبیعی، گفت: با همکاری مراکز تحقیقاتی و ارائه لایسنس تولید این ماده راهبردی توانستیم کشور را از واردات ادورانت بی‌نیاز کنیم و ان‌شاالله با افزایش ظرفیت تولید واحد کنونی از ۸۰۰ به ۲۰۰۰ تن در سال، افزون بر رفع نیازهای کشور می‌توانیم این فرآورده را به کشورهای منطقه صادر و ارزآوری کنیم.

وی با بیان اینکه
روابط‌عمومیها باید مدیرانی با قدرت تحلیل سیاسی و بین‌المللی پرورش دهند، تصریح کرد: اگر اطلاعات خوب به مدیران ارائه شود و آنها دید وسیعی نسبت به مسائل پیرامونی داشته باشند، می‌توانند تصمیم‌های بهتری که منفعت بیشتری برای کشور و جامعه دارد، اتخاذ کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران روابط عمومی‌ها را به شنیدن انتقادهای دیگر رسانه‌ها فراخواند و اظهار کرد: اگر روابط عمومی تحلیل قوی، دقیق و عمیق داشته باشد فرصت سوء استفاده و یاس‌پراکنی از رسانه‌های فرصت‌طلب و بدخواهان کشور گرفته می‌شود.

نوشادی از ایجاد سامانه‌ای برای اطلاع‌رسانی شفاف از وضع پروژه‌ها برای رسانه‌ها و مردم خبر داد و ادامه داد: حق مردم است که بدانند شرکت‌های دولتی چه عملکردی دارند و در دستیابی به اهداف تا چه اندازه موفق بوده‌اند.

وی یادآور شد: در هنگام بازتاب اخبار افزون بر دستاوردها باید محدودیت‌ها و دشواری‌ها را نیز بیان کنیم و مدیران ارشد را برای گرفتن تصمیم‌های خوب به‌ویژه در مباحثی مانند تخصیص بودجه یاری دهیم.

رسالت دشوار روابط عمومی‌ها برای تغییر نگاه به صنعت نفت

علی فروزنده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از این شرکت به‌عنوان مجموعه‌ای حرفه‌ای، کارآمد و توانمند یاد کرد و گفت: اغلب فعالیت‌های اساسی صنعت نفت به‌دلیل ماهیت عملیاتی در خارج از دروازه‌های شهرها، در مناطق دوردست و به دور از چشم مردم انجام می‌شوند که این موضوع سبب شکل گرفتن تصویری انتزاعی از این صنعت در اذهان شده است.

وی با بیان اینکه عامه مردم برداشت مستقیمی از پیچیدگی‌های صنعت نفت و گاز ندارند و بسیاری این صنعت را تنها با دریافت حقوق بالا می‌شناسند، تصریح کرد: همین تصویر غیر واقعی خیلی اوقات مبنای تصمیم‌گیری‌های کلان است و صنعت نفت و گاز را متاثر می‌سازد، این در حالی است که کارکنان عملیاتی و اقماری بسیاری از آسیب‌ها را به جان می‌خرند تا وسیله رفاه مردم را فراهم کنند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت یکی از دشوارترین وظایف روابط عمومی‎ها را اصلاح تصویر افکار عمومی از صنعت نفت دانست و افزود: همکاران وزارت نفت محدودیت‌های کنونی در دسترسی به بودجه، فناوری و امکانات را با تلاش مضاعف خود جبران می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند بنابراین ما رسالتی بر دوش داریم تا این پیچیدگی‌ها و دشواری کار را نشان دهیم تا مبنای گرفتن تصمیمات منطقی‌تر در سطوح بالا شود.

فروزنده روند توسعه اکوسیستم عظیم صنعت نفت را بسیار افتخارآمیز و پیشرو بین کشورهای در حال توسعه دانست و توضیح داد: در چهار دهه اخیر و پس از خروج مستشاران خارجی و تحریم کالاها، این متخصصان لایق صنعت نفت کشور بودند که موفق شدند کمبودها را جبران کنند و امروز به لطف این تلاش‌ها و تجارب عظیم و درخشان توسعه‌ای، صنعت نفت ایران در آستانه صدور خدمات فنی و مهندسی در سطح بین‌الملل است.

وی با بیان اینکه صنعت نفت ایران با تکیه بر تجربه متخصصانش ظرفیت ورود به بازارهای منطقه، آسیای میانه و آمریکای لاتین را دارد، گفت: ورود به عرصه بین‌الملل، سبب آشنایی با مفاهیم جدید، ارتقای استانداردها و رشد هر چه بیشتر کشور خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت همچنین با بیان اینکه صنعت نفت سرشار از سوژه‌های ناب، دراماتیک و حماسی است، تصریح کرد: دست‌اندرکاران طرح‌ها باید درهای پروژه‌ها را به روی نویسندگان و هنرمندان توانمند بگشایند تا از دل این فعالیت‌ها، آثاری مخاطب‌پسند و جذاب تولید شود و میان مردم و صنعت نفت پیوند ایجاد کند.

پرستو یونچی، سردبیر ارشد رسانه‌های وزارت نفت نیز مهمترین هدف سازمان‌ها را کسب اعتبار دانست و اظهار کرد: شرکت‌ها باید ذینفعان و جوامع پیرامونی را در فعالیت‌های خود مشارکت دهند که این مهم سبب افزایش بهره‌وری خواهد شد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید دستاوردها و الویت‌های خود را به زبان جامعه و مردم ترجمه کنند، گفت: رسانه‌ها بهترین سلاح برای تاثیرگذاری به افکار عمومی هستند و با روایت واقعیت‌ها و با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته می‌توان اعتماد مخاطبان را جلب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد