درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49999صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 23 تیر 1401 - 10:09
راه اندازی کمپین روابط‌عمومی موفق
کمپین‌های روابط‌عمومی می خواهند تا مدت ها بر اعتبار عمومی شرکت تاثیرگذار باشند به همین دلیل است که داشتن برنامه‌ریزی بسیار اهمیت دارد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کمپین‌های روابط‌عمومی می خواهند تا مدت ها بر اعتبار عمومی شرکت تاثیرگذار باشند به همین دلیل است که داشتن برنامه‌ریزی بسیار اهمیت دارد.


هر زمان شرکت محصول جدیدی را به بازار عرضه می کند و یا قصد دارد برند را بیشتر به مردم بشناساند، باید کاری فراتر از انتشار اطلاعیه های مطبوعاتی انجام دهد.
 

هدف
پیش از راه اندازی کمپین روابط‌عمومی، کمپین باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشد.


اولین قدم برای فرآیند برنامه‌ریزی، تعیین اهدافی است که شرکت انتظار دارد با راه اندازی کمپین به آنها دست یابد.


این اهداف می تواند شامل افزایش فروش محصولات، ایجاد آگاهی از برند یا جلب توجه مخاطبان جدید باشد.


وقتی هدف کلی تعیین شد، حال وقت آن رسیده که آن را به اهداف خاص و دست یافتنی تقسیم نمود.


یعنی شرکت برای تحقق این اهداف، باید زمان و بودجه مشخصی تعیین کند.


مخاطب
قبل از اینکه شرکت تصمیم بگیرد که چگونه کمپین روابط‌عمومی خود را راه اندازی کند، باید مخاطبان کمپین را مشخص کند.


بدین معنی که شرکت باید در مورد مخاطبان برند تحقیق کند و طبق اطلاعاتی که کسب می کند خریداران محصول را بشناسد.


به عنوان مثال اگر مخاطبان کمپین روابط‌عمومی، والدین باشند، باید بر مصرف کنندگان هدف متمرکز شود و اینکه نشان دهد چرا شرکت به این افراد اهمیت می دهد و چطور این استراتژی ها بر خانواده ها تاثیرگذار است و به پیشرفت و ارتقای آنها کمک می کند.


کانال‌ها
وقتی کسب و کارها مخاطبان هدف خود را شناسایی کردند و اینکه دریافتند با راه اندازی کمپین، چه مخاطبانی را می خواهند هدف قرار دهند، وقت آن رسیده عمیق تر به اطلاعات به دست آمده از مخاطبانتان بیندیشید تا بفهمید مصرف کنندگان بالقوه بیشتر از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند.


پوشش رسانه‌ای
هیچ کمپینی بدون پوشش رسانه‌ای به شکلی صحیح موفق نمی شود. هر چند شرکت هایی که از خبرنگاران می خواهند به آنها کمک کنند، اول خودشان باید به آنها کمک کنند.


بدان معنا که شرکت با انتشار اطلاعیه مطبوعاتی و انواع متون خبری استاندارد باید نقشه راه کسب و کار را نشان دهد. برای مثال، باید زاویه ای را کشف کند که داستان را برای همه انواع مصرف کنندگان بالقوه جذاب‌تر کند.


یعنی اینکه شرکت با انتشار داستان خود در مطبوعات و اطلاعیه هایی از محصولات مثلا نقل قول ها یا اطلاعات بیشتر می تواند از کسب و کار خود حمایت کند.

 

 

منبع انگلیسی:  www.publicrelationstoday.com
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
نویسنده: رون توروسیان | 4 جولای 2022 | روابط‌عمومی‌

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد