درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:48   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49963صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 18 تیر 1401 - 17:06
پیشتازی بنگاه‌های اقتصادی در گرو بهره‌مندی از روابط عمومی قوی است
امروزه همه بنگاه‌های اقتصادی در رقابت شدید با یکدیگر هستند و بدون شک مجموعه‌ای می‌تواند در این عرصه پیشتاز محسوب شود که دارای روابط عمومی قوی باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یک مشاور رسانه‌ای گفت: امروزه همه بنگاه‌های اقتصادی در رقابت شدید با یکدیگر هستند و بدون شک مجموعه‌ای می‌تواند در این عرصه پیشتاز محسوب شود که دارای روابط‌عمومی قوی باشد.

محبوبه مرادی در خصوص اهمیت تحقق مولفه‌های روابط عمومی تجاری، گفت: امروزه همه بنگاه‌های اقتصادی در رقابت شدید با یکدیگر هستند و بدون شک مجموعه‌ای می‌تواند در این عرصه پیشتاز محسوب شود که دارای روابط عمومی قوی باشد.

این کارشناس ارشد ارتباطات با اشاره به اینکه وجود رسانه‌های مختلف و محتواهای تولید شده در این عرصه فرصت‌ها و تهدیدهای زیادی را برای بنگاه‌های اقتصادی ایجاد می‌کند، اظهار کرد: بنابراین روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند با تاکید بر ابعاد فرهنگی-اجتماعی جوامع، وجه متمایزی از تولید محتوا را ارائه کنند که بتواند مخاطب را جذب کند.

وی ادامه داد: در این میان باید یادآور شد روابط عمومی تجاری با تبلیغات تجاری متفاوت است زیرا در تبلیغات همواره هدف بر معرفی محصول و افزایش فروش است اما روابط عمومی تجاری تلاش می‌کند احساسات مخاطبان را درگیر کند و در واقع اعتمادسازی نسبت به محصولات کند که این موضوع مولفه مهم‌تری محسوب می‌شود.

این مشاور رسانه‌ای در این راستا، تصریح کرد: همچنین باید اذعان کرد روابط عمومی یک مجموعه تجاری و بنگاه اقتصادی باید بتواند از طریق نفوذ در احساس مخاطبان، ذائقه آن‌ها را تغییر دهد؛ در واقع با توجه به توسعه تولیدات مجموعه‌های اقتصادی، روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند زمینه فروش بیشتر محصولات از طریق تغییر ذائقه را فراهم کنند.

مرادی بیان کرد: در این بین باید گفت که
روابط‌عمومی تجاری می‌تواند با کسب نظر مخاطبان و نیازسنجی، زمینه رفع نواقص و کاستی‌ها را فراهم کند که این امر نیز به افزایش درآمد مجموعه‌های اقتصادی کمک می‌کند.


منبع: rokna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد