درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:43   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49945صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 15 تیر 1401 - 14:38
استاندار کرمانشاه: باید جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات استان به درستی تعریف و اثرگذاری آنها نمایان شود
دستگاه‌های اداری بدانند روابط عمومی جایگاه ویژه و ارزشمندی دارند و نیروهای شاغل در روابط عمومی باید حمایت و پشتیبانی شوند و این مهم را به مدیران در شورای اداری استان یادآوری خواهیم کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها تکلیف دارند اقدمات مدیران و خدمات دستگاه‌ها ونهادها را منعکس کنند، گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها امیدآفرینی، اعتماد بخشیدن و آرامش بخشی به مردم است.

به گزارش ایرنا، «بهمن امیری‌مقدم» روز چهارشنبه در اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت افزود: باید جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات استان به درستی تعریف و اثرگذاری آنها نمایان شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اداری بدانند روابط عمومی جایگاه ویژه و ارزشمندی دارند و نیروهای شاغل در روابط عمومی باید حمایت و پشتیبانی شوند و این مهم را به مدیران در شورای اداری استان یادآوری خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مدیران روابط عمومی باید جایگاه خود را به خوبی معرفی کنند و مدیران نیز در راستای تقویت این جایگاه به شکل ویژه ای تلاش نمایند.

امیری‌مقدم با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید ارتباط موثر بین مردم و مسئولان را فراهم کنند، گفت: فعالیت های این واحد باید به گونه ای باشد که مردم با ادارات احساس صمیمت کنند.

وی اضافه کرد: کرمانشاه باید به خوبی معرفی شود و در این راستا رسانه ها، صاحبان قلم و روابط عمومی ها باید به خوبی ایفای نقش کنند چرا که اجرای این مهم موجب خواهد شد اقتصاد و اشتغال و چهره زیبای کرمانشاه دگرگون شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین علت عقب افتادگی کرمانشاه خوب معرفی نکردن این استان است، تصریح کرد: متاسفانه در طول چند ماه گذشته فضای تخریب در استان بیشتر شده و انتقاد ما این است که چرا متولیان تاکنون برای معرفی بهتر و بیشتر کرمانشاه ایفای نقش نکرده اند.

امیری‌مقدم افزود: جایگاه استان کرمانشاه باید در همه حوزه ها و عرصه ارتقا یابد و دستگاه‌ها باید بیشتر احساس مسئولیت کنند و روابط عمومی ها در این راستا تحرک ایجاد نمایند.

وی با تاکید بر اینکه افراد خلاق ، توانمند و کارآمد در روابط عمومی ها فعالیت کنند، گفت: روابط عمومی های استان کرمانشاه باید سرآمد کشور باشند.

استاندار کرمانشاه افزود: آموزش ها در حوزه روابط عمومی تخصصی تر می شود و برای ارتقای این حوزه، دوره ها و کارگاه‌ها آموزشی برگزار می کنیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد