درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49938صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 14 تیر 1401 - 23:27
روابط‌عمومی اثرگذارترین ابزار الگوسازی و جریان سازی در حوزه تعلیم وتربیت است
محمدزاده با اشاره به اینکه روابط‌عمومی ها اثرگذارترین ابزار الگوسازی و جریان سازی در حوزه تعلیم وتربیت هستند افزود: اگر تصمیم دارید از یک چنین ابزاری بهره مند شوید بهترین ها را باید به کار گیرید لذا سعی شده است در بدنه حوزه روابط‌عمومی ستاد از افرادی متخصص و متعهد به کار گیری شود تا بتوان اهداف والای نظام جمهوری اسلامی را بویژه در دایره تعلیم و تربیت اسلامی محقق کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی در اجلاس روسای جدید الانتصاب آموزش و پرورش اظهار داشت: در آموزه های دینی ما ارزش قائل شدن در ارتباط با مردم مورد تاکید است و نگاه ابزاری به آنها منع شده است لذا در روابط‌عمومی باید با توجه به تعابیر قرآنی کرامت انسان ها حفظ شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، محمدزاده با اشاره به اینکه روابط‌عمومی ها اثرگذارترین ابزار الگوسازی و جریان سازی در حوزه تعلیم وتربیت هستند افزود: اگر تصمیم دارید از یک چنین ابزاری بهره مند شوید بهترین ها را باید به کار گیرید لذا سعی شده است در بدنه حوزه روابط‌عمومی ستاد از افرادی متخصص و متعهد به کار گیری شود تا بتوان اهداف والای نظام جمهوری اسلامی را بویژه در دایره تعلیم و تربیت اسلامی محقق کرد.

وی اظهار داشت: به روابط‌عمومی‌نباید به عنوان روایت گر وقایعی که رخ می دهد نگاه کرد نمی گوییم اینطور نیست علاوه بر این باید منعکس‌کننده آمال، آرزوها و خواسته های جامعه هدف باشد درهمین راستا روابط عمومی‌ها با استنتاج، دسته‌بندی و انتقال اخبار و مطالبات عمومی ‌به مدیران راه را برای برنامه‌ریزی راهبردی بازمیکنند تا بتوانند محیطی به دور از هر گونه ناآرامی و امن از لحاظ روانی برای دانش آموزان و معلمین در سطح مدارس با بکارگیری ظرفیت های رسانه ای برای آنها فراهم آورند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی با فرصت سازی در حوزه روابط‌عمومی و با اهمیت خواندن نقش و جایگاه روابط‌عمومی بعنوان یک هنر برتر افزود باید نقش روابط‌عمومی ها را امروزه در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

وی نقش روابط‌عمومی را بعنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای تخصصی در حوزه تعلیم وتربیت را از شاخص های جدید روابط‌عمومی در عصر حاضر دانست و از روسای ادارات خواست تا این موضوع را مورد توجه قرار دهند و درآماده سازی بستر روابط‌عمومی در این زمینه در ادارات بیش از پیش فعال تر باشند.

محمدزاده همچنین انعکاس جلوه های معلمی را که در بازدیدهای مسئولین قابل رصد است را یکی از راهکارهای تکریم و ایجاد انگیزه برای معلمین خواند وافزود: این نوع نگاه ها به آموزش وپرورش با استفاده از ظرفیت رسانه ها بویژه شبکه شاد که با رشد 65درصدی، مخاطبان زیادی را جذب کرده قابل انجام است.


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی با اشاره به جلسه بررسی ابعاد انعقاد تفاهم نامه ای که با حضور دکتربابایی رییس مرکز اطلاع رسانی وروابط‌عمومی وزارت آموزش وپرورش و مدیر کل صدا وسیمای خرسان رضوی درخصوص پخش و باز پخش برنامه ای ثابت از آموزش و پرورش در این رسانه ، اظهار داشت: این اتفاق را می توان بعنوان بستری مناسب برای توسعه و جهت دهی برنامه های آموزش و پرورش دانست و با تولید محتواهایی جذاب و انگیزشی در حوزه تعلیم وتربیت می توان در انجام رسالت اصلی آموزش و پرورش گام نهاد.


وی در ادامه به پخش حدود 480 دقیقه برنامه رادیویی در صدای خراسان رضوی با محوریت آموزش و پرورش و ساخت و پخش بیش از 600 دقیقه برنامه تلوزیونی با همکاری سیمای خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: درخصوص تولید محتوا در حوزه های مختلف ساخت و انتشار 6 برنامه و مستند اختصاصی ویژه آموزش و پرورش استان داشتیم و همچنین طراحی و انتشار پوسترهای موضوعی در حوزه های مختلف آموزشی و ارتباط با آموزش و پرورش خراسان رضوی در سطح استان ، فضاسازی محیطی در سطح شهر و فضای اداری در مناسبت های ملی و مذهبی که انجام گردید.

محمدزاده تصریح کرد: با تولید و انتشار بیش از 600 خبر در قالب مکتوب و گزارش تصویری از ابتدای سال جاری وافزایش 65 درصدی مخاطبان درگاه اطلاع رسانی روابط‌عمومی استان در شبکه شاد وهمکاری مستمر با روزنامه شهرآرا، در جهت نمایش جلوه های ویژه ایثار و تلاش در بین معلمان و دانش آموزان می توان گفت این اداره در حوزه تولیدات خبری و رسانه ای نسبت به سایر استان های دیگر پیشتاز است.


وی در پایان به راه اندازی سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۴۸۵ اشاره کرد و گفت: این سامانه به منظور اطلاع رسانی و ارتباط بهتر با بیرون از اداره کل و تمام اقشاری که با آموز ش و پرورش در ارتباط هستند راه اندازی شده است.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد