درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49919صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 11 تیر 1401 - 16:58
پدر ترویج مصرف بهینه آب
بزرگ‌مردی از جنس مردم‌داری و مسئولیت اجتماعی.
بزرگ‌مردی از جنس مردم‌داری و مسئولیت اجتماعی. - او در زمره دانشجویان قدیمی عرصه روابط عمومی و ارتباطات در دهه پنجاه و شصت بوده و از شاگردان فعال و خوشنام کلاس درس زنده یاد پروفسور حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران است و اساسا روحیه ای مردم‌دار و ارتباطی دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خسرو رفیعی رییس کنونی انجمن روابط‌عمومی ایران است. وی در 31 امرداد سال 1333 در سرزمین زاینده رود ایران؛ اصفهان نصف جهان؛ دیده به جهان گشود.

 

او در زمره دانشجویان قدیمی عرصه روابط عمومی و ارتباطات در دهه پنجاه و شصت بوده و از شاگردان فعال و خوشنام کلاس درس زنده یاد پروفسور حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران است و اساسا روحیه ای مردم‌دار و ارتباطی دارد.

 

چیزی نگذشت که وی با این پیشینه علمی و ذات ارتباطی پا در عرصه مدیریت روابط عمومی در سازمان‌های مختلف نهاد که موفقیت‌های کاری بسیاری را از جمله مدیریت روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با " آب" را از ایشان سراغ داریم.


داشتن روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر؛ سرعت در انجام طرح ها و برنامه ها؛ استفاده از همه ظرفیت‌های موجود محیط کار؛ بکارگیری استعدادهای کارکنان و مشارکت دادن همه بخش‌ها در انجام وظایف سازمانی از جمله ویژگی‌های بارز مدیریتی و اجرایی وی می‌باشد. از آنجایی‌که کشور ما از لحاظ جغرافیایی خشکسالی‌های زیادی را تجربه می‌کند؛ حضور مقتدرانه؛ دلسوزانه و جسورانه خسرو رفیعی در کمک به ترویج مصرفه بهینه آب و گسترش فرهنگ صرفه جویی در آن با توجه به مشکلات فراوان آبی کشور خصوصا در دهه هفتاد و هشتاد باعث شد تا اعتماد مردم به دولتمردان در همراهی و همکاری جهت رفع معضل کم آبی بطرز چشمگیری افزایش یافته و سطح مشارکت مردم در کمک به عبور از بحران آب بطور شگفت انگیزی به منصه ظهور برسد و این دقیقا یعنی ارتقای سرمایه اجتماعی کشور.


خسرو رفیعی با حضوری پر رنگ در صدا وسیما و رسانه‌‌های مکتوب و غیرمکتوب و همراهی و همکاری تنگاتنگ با اصحاب رسانه و ارباب جراید و خبرنگاران؛ توانست مصداق و مثال شایسته‌ای برای انجام وظایف حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی سازمانی خویش باشد. به جهت سال‌های متمادی؛ مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر و خالصانه وی در کمک به حفظ و حراست از منابع آبی کشور؛ این نعمت شگفت‌انگیز و بی‌نظیر الهی؛ جای دارد که مهندس خسرو رفیعی را "پدر ترویج مصرف بهینه آب" بنامیم.


باشد که این عنوان؛ یادآور زحمات بزرگ مردان از جان گذشته‌ای باشد که همواره دل در گرو آبادانی ایران عزیزمان دارند.

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

 

 

 


دکتر حسن خسروی
عضو کوچکی از جامعه بزرگ روابط عمومی و ارتباطات ایران.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد