درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:29   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49905صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 9 تیر 1401 - 09:29
پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
اگر روابط‌عمومی استراتژی درستی را به‌کار گیرد، برندها علاوه بر اینکه ارتباط‌‌‌‌شان با مخاطبان اصلی بیشتر و عمیق تر می شود بیشتر هم دیده می شوند. اما ابزارهایی مثل مطبوعات و انتشار داستان های خاص تنها آغاز راه است. در این قسمت 5 روش تقویت روابط‌عمومی بیان شده است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر روابط‌عمومی استراتژی درستی را به‌کار گیرد، برندها علاوه بر اینکه ارتباط‌‌‌‌شان با مخاطبان اصلی بیشتر و عمیق تر می شود بیشتر هم دیده می شوند. اما ابزارهایی مثل مطبوعات و انتشار داستان های خاص تنها آغاز راه است. در این قسمت 5 روش تقویت روابط‌عمومی بیان شده است.


رسانه های اجتماعی ارزش آفرین هستند


تعداد پست های رسانه های اجتماعی می تواند بیشتر از اخبار و رویدادهای روز شرکت باشد. برندها در شبکه های اجتماعی می توانند خلاقانه تر عمل کنند. به عنوان مثال، اگر فقط گزارشی از رویدادهای جالب منتشر می کنید، در شبکه های اجتماعی می‌توانید اطلاعات برند را با تصاویر یا جداول در اختیار مشتریان و خبرنگاران بگذارید.

 

علاوه بر این برندها می توانند از شبکه های اجتماعی برای تبادل نظر در زمینه رهبری فکر استفاده کنند. به عنوان مثال خبرنگاران معمولا از پستی در توئیتر برای مقاله گزارش های تحقیق خود استفاده می کنند. همچنین می توانید برای تقویت ارتباط با مطبوعات برجسته، از مشارکت دنبال کننده ها استقبال کنید.


همیشه در راستای برقراری روابط رسانه ای تلاش کنید


قطعا روابط رسانه ها در مرکز برنامه های اجرایی روابط‌عمومی قرار دارد و شبکه های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای ارتباط با خبرنگاران و سایر اینفلوئنسرهاست که در واقع این افراد می توانند منبعی برای رویدادهای آتی باشند.

 

با این افراد در رسانه های اجتماعی از طریق ایمیل، بازخورد نشان دادن در استوری های اخیرشان، نوشیدن یک فنجان قهوه همراهشان یا یک جلسه مجازی ارتباط برقرار کنید.

 

خیلی خوب است که از نظرات آنها در داستان های برنامه ریزی شده خود بهره‌مند شوید و به صورت غیررسمی اطلاعاتی از مخاطبان هدف خود در اختیار آنها قرار دهید، اما مهمتر از همه باید آنها را خوب بشناسید.


اگر با خبرنگاران ارتباطی مبتنی بر اعتماد برقرار کنید، آنها برای داستان های خود از شما کمک می خواهند_ به همین دلیل است که نه تنها به نفع متخصصان روابط‌عمومی است که با خبرنگاران ارتباط برقرار کنند، بلکه می توان از ابزار مناسب مثل موج خبری برای نشان دادن بازخورد استفاده کرد که در نهایت موجب تقویت روابط‌عمومی می شود.


موج خبری از فرصت ها استفاده می کند


با بیان نظر خود در مورد یک خبر فوری می توانید از این فرصت برای پوشش رسانه ای استفاده کنید و فعال باشید. اما باید خیلی سریع و موثر عمل کنید و اطلاعاتی که منتشر می کنید باید مفید باشد. اتفاقات و رویدادها خیلی سریع رخ می دهد و گزارشگران به دنبال واکنش سریع هستند.

 

بیان داده ها و اطلاعات مرتبط


شاید گاهی پیش بیاید که تا چند ماه در یک شرکت هیچ اتفاق تازه ای نیفتد یا شرکت هیچ قرارداد جدیدی را منعقد نسازد. خلاصه اینکه هیچ خبری نباشد. نشان دادن آمار و اطلاعات بهترین راهکار برای به‌روز بودن است، مخصوصا اگر داده جدید و مرتبط با مطبوعات هدف باشند.


ماه گذشته، مشتری ما، Innovid، گزارشی سالانه ارائه داد که جریانات مهم در رابطه با CTV و موارد دیگر را بررسی می کرد. این گزارش مملو از اطلاعاتی است که می توانیم از آن در فعالیت های چندگانه روابط‌عمومی استفاده کنیم. در رابطه با این موضوع خبرهای مطبوعاتی، هشدارهای رسانه ای و اظهار نظرهایی برای سه ماه آینده تهیه کرده ایم.


بازاریابی ایمیلی شبکه ها و کانال ها را به هم متصل می سازد


چه کسی می گوید ایمیل منسوخ شده است؟ در واقع این کانال ارتباطی بیشتر از همیشه کارآمد و تاثیرگذار شده است که به برند کمک می کند تا روابط‌عمومی خود را تقویت کند. یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی از طریق ایمیل ارسال خبرنامه ای است که همزمان در مطبوعات و شبکه ها اجتماعی منتشر می شود. حتی وقتی هیچ رویداد تازه ای رخ نداده، متخصصان روابط‌عمومی باید سعی کنند خبرنامه هایی با محتوای ارزشمند در اختیار مشترکان قرار دهند. همواره کیفیت و مرتبط بودن بازخورد خوبی را همراه خواهد داشت.

 

 

منبع انگلیسی:  www.publicrelationstoday.com
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
نویسنده: سارا اوکانل |  27 ژوئن 2022 | روابط‌عمومی‌

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد