درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4988صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 14 شهریور 1392 - 12:43
تبلیغات در اینترنت
در این بررسی که تغییر میزان رشد در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال ۲۰۱۱ و سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ به سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ را مقایسه می کند اطلاعات جالبی در اختیار خوانندگان می گذارد.
  

تبلیغات در اینترنت همچنان پیشتاز در زمینه میزان رشد

 

شارا- در مطلبی که در گذشته با عنوان برترین انواع تبلیغات در سراسر جهان در وبلاگ قرار گرفت به میزان رشد انواع مختلف تبلیغات پرداخته شد و در این مطلب نسخه جدیدتری از این بررسی ارائه می شود که اهمیت تبلیغات در اینترنت را بیش از پیش نشان می دهد.

در این بررسی که تغییر میزان رشد در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال ۲۰۱۱ و سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ به سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ را مقایسه می کند اطلاعات جالبی در اختیار خوانندگان می گذارد که نشان از رشد اینترنت به عنوان یک رسانه تبلیغاتی نسبت به رسانه های قدیمی تر است.

 

دعوای فیس بوکی پوتین و اوباما!

 

البته تبلیغاتی که به عنوان تبلیغات اینترنتی در این بررسی مد نظر قرار گرفته تبلیغات نمایشی است. منظور از تبلیغات نمایشی ، تبلیغات به صورت بنرهای تبلیغاتی در فضای اینترنت است حال این بنر های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و یا در وب سایت های دیگر به نمایش درآیند. نوع دیگر تبلیغات اینترنتی تبلیغات در موتورهای جستجو است که در این بررسی کلا بررسی نشده اند اما همان طور که می دانید یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی در اینترنت محسوب می شوند.

تبلیغات اینترنتی بسیار می تواند مفید باشد از این نظر که تنها افرادی آن را می توانند ببینند که مخاطب هدف این نوع تبلیغ هستند. البته این قاعده زیاد شامل حال سایت های ایرانی نمی شود و اکثرا این وب سایت ها تنها دنبال درآمد زایی هستند و شما اگر پول پرداخت کنید می توانید در هر قسمت از سایت که دوست دارید تبلیغ کنید. یک سایت خبری را در ایران ببینید که انواع اقسام تبلیغات بنر را می توان در آن دید. از اپراتورهای تلفن همراه گرفته تا کارخانه های صنعتی. با این شیوه نمی توان تاثیر گذاری تبلیغات اینترنتی را به درستی درک کرد چون تفاوت اصلی مثلا تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی در این است که می توان تبلیغ را برای مخاطب هدف به نمایش در آورد و با پرداخت هزینه کمتر بهره وری بالاتری را دید. در تبلیغاتی مانند تبلیغات تلویزیونی تنها کاری که می توان برای نمایش تبلیغات به مخاطب هدف انجام داد این است که در بعضی برنامه های خاص مثلا در هنگام نمایش برنامه های کودک ، تبلیغات محصولاتی که به آن ها مربوط می شود را نمایش داد.

کم کم سلیقه کاربران رو به اینترنتی شدن است و در نتیجه تبلیغ دهندگان نیز به تدریج به این نوع از روش تبلیغاتی بیشتر رو می آورند. یک مطلبی در وبلاگ پیش تر به نام مخاطب یابی رفتاری قرار  گرفت که متوجه می شویم شرکت های پیشرفته در کشورهای توسعه یافته بر روی چه مسائلی در وب سایت های خود کار می کنند و ما در ایران به این اصول توجه زیادی نمی کنیم.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد