درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49878صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 6 تیر 1401 - 15:23
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران: هک در حد سایت‌های روابط عمومی بود
اگر هک به لایه‌های بیشتری نفوذ کند به طور قطع در بخش تولید اثر گذار خواهد بود اما آنچه که از حمله سایبری به فولاد خوزستان اطلاع دارم این است که هک در حد سایت‌های روابط‌عمومی بوده و به سایت‌های تولیدی نتوانستند نفوذ پیدا کنند. سایت‌های تولید در لایه‌های درونی با امنیت قوی تری هستند که این حمله سایبری به این لایه‌ها نرسیده‌است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: به علت تحریم‌ها به برنامه هایی که جلوی هک و حمله سایبری را می‌گیرند دسترسی نداریم و نمی توانیم سیستم های به روز شده را به کار بگیریم. از این رو باید متکی به دانش‌های فنی داخلی باشیم و البته این می‌تواند فرصتی برای شرکت‌های دانش بنیان داخلی باشد که بتوانند در این زمینه فعال شوند.

سید رضا شهرستانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی درباره جزییات حمله سایبری به فولاد خوزستان اظهار داشت: شاهد این اتفاقات در تمام بخش‌ها هستیم و هر چه تکنولوژی به روزتر می‌شود وابستگی به سیستم‌های هوشمند و ارتباطی قوی تر و سنگین‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه حمله سایبری برای شرکت‌های دیگر هم اتفاق می‌افتد اما در ابعادی که برای فولاد مبارکه یا فولاد خوزستان رخ داده، نبوده‌اند، ادامه داد: اینها هم فایروال‌هایی هستند که همواره در بخش‌های مختلف شاهد حمله های سایبری هستیم و مهم این است که امنیت سیستم‌ها به روز شوند و قدرت آنها بالا برود.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران درباره ابعاد حمله سایبری به فولاد خوزستان گفت: اگر هک به لایه‌های بیشتری نفوذ کند به طور قطع در بخش تولید اثر گذار خواهد بود اما آنچه که از حمله سایبری به فولاد خوزستان اطلاع دارم این است که هک در حد سایت‌های روابط‌عمومی بوده و به سایت‌های تولیدی نتوانستند نفوذ پیدا کنند. سایت‌های تولید در لایه‌های درونی با امنیت قوی تری هستند که این حمله سایبری به این لایه‌ها نرسیده‌است.

شهرستانی تاکید کرد: هم فولاد خوزستان هم فولاد مبارکه در حمله های سایبری ،سریعا متوجه این اقدام شدند و تمام ارتباطات خود را با دیتای خارجی قطع کردند که لایه های تولید با این مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به راهکار جلوگیری از حمله های سایبری گفت: راهکار این است که فایروال های جدید وارد سیستم‌های صنعت شوند چراکه هر چه تکنولوژی پیشرفت می‌کند، قدرت برای حمله سایبری افزایش پیدا می کند برنامه نویسی هایی که انجام می شود می تواند هوشمندانه عمل کند و سیستم را هک کند.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ادامه داد: مشکل ما این است که دسترسی به فایروال‌ها تحت لایسنس نداریم و به علت تحریم‌ها به برنامه هایی که جلوی هک و حمله سایبری را می‌گیرند دسترسی نداریم و نمی توانیم سیستم های به روز شده را به کار بگیریم. از این رو باید متکی به دانش‌های فنی داخلی باشیم و البته این می‌تواند فرصتی برای شرکت‌های دانش بنیان داخلی باشد که بتوانند در این زمینه فعال شوند و درآمد خوبی هم کسب کنند.
 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  انقلابی در روابط شما


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد