درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 13:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49861صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 26 تیر 1401 - 19:59
معرفی‌نامه/ جایزه دکتر نطقی بنیان‌گذار روابط‌عمومی ‌ایران
جایزه دکتر "حمید نطقی" بنیان‌گذار روابط‌عمومی ‌ایران به‌طور خلاصه نام جایزه‌ای است که به‌منظور ادای احترام به دکتر نطقی و پاسداشت ارزش‌هایی که او از آن‌ها حمایت می‌کرد، توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه دائمی ‌کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در سال ۱۳۸۳ طراحی و بنیان‌گذاری شد.
  

 

دکتر حمید نطقی نماد مهرورزی، مردم‌داری و ارتباط دوستانه و در همه پهنه‌های زندگی مظهر و معلم اخلاق بود و جامعه امروز ما نیازمند شناخت این آموزه‌ها و عمل به آن‌هاست.


جایزه دکتر "حمید نطقی" بنیان‌گذار روابط‌عمومی ‌ایران به‌طور خلاصه نام جایزه‌ای است که به‌منظور ادای احترام به دکتر نطقی و پاسداشت ارزش‌هایی که او از آن‌ها حمایت می‌کرد، توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه دائمی ‌کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در سال ۱۳۸۳ طراحی و بنیان‌گذاری شد.


جایزه نطقی یک جایزه علمی است که در سه سطح بین‌المللی، ملی و تندیس به‌منظور تقدیر از خدمات و تلاش‌های علمی، تحقیقاتی، حرفه‌ای و نوآورانه افراد موثر در توسعه و اعتلای روابط‌عمومی و ارتباطات اعطا می‌شود.

اهداف جایزه
- زنده نگه داشتن نام و تجلیل از مقام استاد شادروان دکتر حمید نطقی و الگوسازی تلاش‌ها و شخصیت ارزنده ایشان؛


- تشویق استادان، مدیران و کارشناسان به مشارکت هر چه بیشتر در تولید و نشر دانش روابط‌عمومی و آشناسازی جامعه روابط‌عمومی با نقش و تلاش ایشان؛


- کمک به بهبود درک عمومی از ارزش، اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی.

شرایط و نحوه انتخاب و اهدای جایزه
- یک اثر یا دستاورد برجسته نظری یا کاربردی در حوزه‌ روابط‌عمومی و ارتباطات؛


- مجموعه فعالیت‌‌های علمی یا اثر کلی یک فرد بر توسعه و اعتلای روابط‌عمومی در حوزه‌های ملی و بین‌المللی؛


- مجموعه فعالیت‌‌های حرفه‌ای یا اثر کلی یک فرد بر توسعه و اعتلای روابط‌عمومی.


این جایزه در راستای حمایت از حرفه و صنعت روابط‌عمومی ایران در تاریخ 24/04/1383 به پیشنهاد مهدی باقریان مدیرعامل موسسه کارگزار روابط‌عمومی توسط هیات موسس این موسسه و شورایعالی سیاست‌گذاری کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران به تصویب رسید و از تاریخ 25/08/1383 به افراد واجد شرایط در این حوزه در دو سطح ملی و بین‌المللی و همچنین تندیس دکتر نطقی اعطا می‌شود.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد