درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:58   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49861صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 25 تیر 1401 - 09:11
معرفی‌نامه/ جایزه دکتر نطقی بنیان‌گذار روابط‌عمومی ‌ایران
جایزه دکتر "حمید نطقی" بنیان‌گذار روابط‌عمومی ‌ایران به‌طور خلاصه نام جایزه‌ای است که به‌منظور ادای احترام به دکتر نطقی و پاسداشت ارزش‌هایی که او از آن‌ها حمایت می‌کرد، توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه دائمی ‌کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در سال ۱۳۸۳ طراحی و بنیان‌گذاری شد.
  

 

دکتر حمید نطقی نماد مهرورزی، مردم‌داری و ارتباط دوستانه و در همه پهنه‌های زندگی مظهر و معلم اخلاق بود و جامعه امروز ما نیازمند شناخت این آموزه‌ها و عمل به آن‌هاست.


جایزه دکتر "حمید نطقی" بنیان‌گذار روابط‌عمومی ‌ایران به‌طور خلاصه نام جایزه‌ای است که به‌منظور ادای احترام به دکتر نطقی و پاسداشت ارزش‌هایی که او از آن‌ها حمایت می‌کرد، توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه دائمی ‌کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در سال ۱۳۸۳ طراحی و بنیان‌گذاری شد.


جایزه نطقی یک جایزه علمی است که در سه سطح بین‌المللی، ملی و تندیس به‌منظور تقدیر از خدمات و تلاش‌های علمی، تحقیقاتی، حرفه‌ای و نوآورانه افراد موثر در توسعه و اعتلای روابط‌عمومی و ارتباطات اعطا می‌شود.

اهداف جایزه
- زنده نگه داشتن نام و تجلیل از مقام استاد شادروان دکتر حمید نطقی و الگوسازی تلاش‌ها و شخصیت ارزنده ایشان؛


- تشویق استادان، مدیران و کارشناسان به مشارکت هر چه بیشتر در تولید و نشر دانش روابط‌عمومی و آشناسازی جامعه روابط‌عمومی با نقش و تلاش ایشان؛


- کمک به بهبود درک عمومی از ارزش، اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی.

شرایط و نحوه انتخاب و اهدای جایزه
- یک اثر یا دستاورد برجسته نظری یا کاربردی در حوزه‌ روابط‌عمومی و ارتباطات؛


- مجموعه فعالیت‌‌های علمی یا اثر کلی یک فرد بر توسعه و اعتلای روابط‌عمومی در حوزه‌های ملی و بین‌المللی؛


- مجموعه فعالیت‌‌های حرفه‌ای یا اثر کلی یک فرد بر توسعه و اعتلای روابط‌عمومی.


این جایزه در راستای حمایت از حرفه و صنعت روابط‌عمومی ایران در تاریخ 24/04/1383 به پیشنهاد مهدی باقریان مدیرعامل موسسه کارگزار روابط‌عمومی توسط هیات موسس این موسسه و شورایعالی سیاست‌گذاری کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران به تصویب رسید و از تاریخ 25/08/1383 به افراد واجد شرایط در این حوزه در دو سطح ملی و بین‌المللی و همچنین تندیس دکتر نطقی اعطا می‌شود.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد