درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:33   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49852صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 4 تیر 1401 - 12:06
روابط‌عمومی‌ها همراهان همیشه تنها
سونیا فرهادی کارشناس ارشد روزنامه نگاری - اگر مدیران به این موضوع آگاه باشند که روابط‌عمومی‌ها نقش استراتژیک در بدنه یک سازمان و حتی جامعه دارند بدون شک تمام این مسیر ها و سنگلاخ‌ها هموار می شود. هزینه برای تقویت روابط‌عمومی‌ها نوعی سرمایه‌گذاری در سازمان است که قطعا سود آن به همان سازمان می‌رسد؛ البته در صورتی که این هزینه‌ها هدفمند، کارشناسی و در جای درست خودش باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بیست و ششمین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان خراسان شمالی باب الرضا گنجینه معرفت ها به اتمام رسید در کنار تمام مصائب، ،سختی ها و شیرینی های این سفر ارزشمند، به نظر می رسد که بازهم نقش مهم روابط‌عمومی کمرنگ یا شایدم نادیده گرفته شد به رغم تمام دوندگی ها، تنش ها و استرس های ناشی از برگزاری این سفر مهم، روابط‌عمومی‌ها در حاشیه بودند تا متن.

 

در حاشیه بودن آن به این دلیل است که به تنهایی و با کفش های آهنین خود باید تمام امور را اعم از برقراری تماس ها با تعدادی بیشمار از مسئولان متولی، تلاش برای ایجاد نظم در تمام مراسم ها، هماهنگ بودن با برنامه های کشور، رسیدگی به حجم بالای نامه ها، پیش بینی هر نوع حادثه غیرمترقبه، اختلال در میکروفن محل برگزاری مراسم و در نهایت رتق و فتق امور محوله را به پایان می‌رساند و گاها با جملات کار به درستی انجام نشده هم مواجه می‌شدند و می‌شوند که این عوامل می تواند علاوه بر فشار ناگهانی و استرس کاری تمام تلاش های شبانه روزی روابط‌عمومی را نیز به هدر دهد.

 

شاید در نگاه اول بگویید تمام این امور ذکر شده وظیفه و رسالت مجموعه روابط‌عمومی‌هاست بله درست است اما نه بعنوان یکه تاز تنهای این میدان بزرگ، و این موضوع وقتی دلگیرتر می شود که در اکثر روابط‌عمومی فرمانداری ها ما شاهد مسیولیت های دیگر آنها در سایر حوزه ها هم هستیم و این یعنی فقر نیرو و تخصص و اگر هم تجهیزات این حوزه تخصصی به اندازه کافی نباشد یعنی فاجعه و این به معنای ایست قلبی این قلب تپنده سازمان است به جای آنکه روابط‌عمومی‌ها گره گشا باشند نباید قطره چکانی و در طول زمان به آنان بها داد.


هر چند شغل روابط‌عمومی نه زمان می‌شناسد و نه مکان و باید از جاده هایی بدون آسفالت گذر کنی و با عبور از هزاران فرسنگ بتوانی نقش خود را در اذهان ماندگار کنی اما همین سختی هاست که قوی تر شدن روابط‌عمومی‌ها را تثبیت می کند ‌منوط به آنکه بها داده شود.


اگر مدیران به این موضوع آگاه باشند که روابط‌عمومی‌ها نقش استراتژیک در بدنه یک سازمان و حتی جامعه دارند بدون شک تمام این مسیر ها و سنگلاخ‌ها هموار می شود.


هزینه برای تقویت روابط‌عمومی‌ها نوعی سرمایه‌گذاری در سازمان است که قطعا سود آن به همان سازمان می‌رسد؛ البته در صورتی که این هزینه‌ها هدفمند، کارشناسی و در جای درست خودش باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد