درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4985صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 14 شهریور 1392 - 11:55
بررسی اثربخشی تبلیغات ضد دخانیات
پژوهشگران معتقدند هنگامی یک پیام ضد دخانیات موفق و قدرتمند است که بتواند توجه مردم را به شیوه‌ای صحیح و هشدار دهنده به خود جلب کند...
  

شارا، امیر بختایی- از جمله سوژه های تبلیغاتی برای سازمان ها و موسسات فعال درحوزه سلامت، تبلیغات ضد دخانیات بوده است. این موسسات تلاش می کنند تا با پیام های خلاقانه و جذاب مردم را به دوری از دخانیات تشویق کنند اما به راستی تلاش های این سازمان ها تاچه حد موثر بوده است؟
 
 اخیرا دو پزشک عضو انجمن تحقیقات کنترل سرطان دانشگاه پنسیلوانیا با نامهای سانگ کیونگ لی و ژوزف کیلا در جریان تحقیقات خود به نتایج جالبی دست پیدا کرده اند که گزارش آن در نشریه Media Psychology منتشر شده است. بر اساس یافته های این دو، پیام‌های ضد دخانیات در اماکن عمومی از کارایی کافی برخوردار نبوده اند تاحدی که برخی از این تبلیغات، موجب سوء برداشت نسبت به آن تبلیغ شده و به جای دوری از دخانیات موجب گرایش بیشتر مخاطبان به دخانیات از جمله سیگار شده اند.
 
 این پژوهشگران معتقدند هنگامی یک پیام ضد دخانیات موفق و قدرتمند است که بتواند توجه مردم را به شیوه‌ای صحیح و هشدار دهنده به خود جلب کند..و چنانچه این هشدارها ضعیف باشد می‌تواند اثر عکس برجای بگذارد.
 
 بر اساس این گزارش چنانچه در تبلیغات ضد دخانیات صرفا به نمایش وسایل و ابزارهای استعمال دخانیات و عادتهای وابسته به آن اکتفا شود و اطلاعات تکمیلی در خصوص مضرات دخانیات به صورت تصویری یا صوتی مورد تاکید قرار نگیرند به جای تنفر از دخانیات باعث کنجکاوری و تشویق مخاطبان می شود.
 
 بعنوان مثال در سال 2012 میلادی مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا تیزر تبلیغاتی ضدسیگاری نمایش داد که در آن یک فرد سابقاً سیگاری نای خود را به علت استعمال مداوم سیگار از دست داده است. این تبلیغ بعنوان اثرگذارترین آگهی تلویزیونی در آن سال شناخته شد.
 
 «کاپلا» و «لی» در پایان نتیجه گرفته‌اند که استفاده از کانال‌های صوتی و تصویری شیوه‌ای موثر در انتقال مبحث اصلی هشدار بویژه در مواردی است که این هشدارها جدی هستند.و این قبیل تبلیغات هستند که می توانند منجر به افزایش تاثیر مقابله با استعمال دخانیات شده و عادت‌های افراد را تغییر ‌دهند.
 
 
منبع: چهارراه تبلیغات
 
بازانتشار: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد