درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49848صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 3 تیر 1401 - 10:38
استراتژی‌های روابط‌عمومی کارآمد و تاثیرگذار
با کمک استراتژی‌های روابط‌عمومی و بازاریابی کارآمد، شرکت‌ها می‌توانند پیام خود را در جامعه هدف نشر دهند و مصرف‌کنندگان بالقوه را جذب کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| راه اندازی کمپین‌های روابط‌عمومی و بازاریابی کارآمد سنگ بنای کسب‌وکارهای موفق هستند.


متاسفانه شرکت هایی که در صنایع مربوط به خود به تازگی شروع به کار کرده اند بودجه چندانی برای سرمایه گذاری های زیاد در بازاریابی و استراتژی های روابط‌عمومی ندارند.


خوشبختانه راهکارهای مقرون به صرفه‌ای در زمینه بازاریابی و روابط‌عمومی وجود دارد که کسب‌وکارهای کوچکتر می‌توانند برای افزایش میزان فروش و توسعه مخاطبان هدف، آنها را به‌کار گیرند.


فرقی نمی کند محصولات و خدمات یک شرکت تا چه اندازه‌ای بزرگ باشد، اگر کسی شرکت را نشناسد، نمی تواند فروش خوبی داشته باشد.


با کمک استراتژی‌های روابط‌عمومی و بازاریابی کارآمد، شرکت‌ها می‌توانند پیام خود را در جامعه هدف نشر دهند و مصرف‌کنندگان بالقوه را جذب کنند.


رسانه‌های اجتماعی


پلتفرم های رسانه‌های اجتماعی واقعا پلتفرم های ارزشمندی هستند چرا که از طریق آنها می توان خود را ارتقا داد.


پلتفرم ها این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می آورند که با کسب‌وکارها مشارکت داشته باشند، بدین‌ترتیب که آنها می توانند سوالات و نظرات خود را از طریق پلتفرم ها مطرح کنند، در نتیجه این رسانه ها گزینه ای مقرون به صرفه برای تبلیغات و بازاریابی شبکه ای هستند.


سئو وبسایت


سئو یکی دیگر از استراتژی های روابط‌عمومی مقرون به صرفه است که شرکت ها می توانند از آن برای راه اندازی یا حفظ موقعیت وب‌سایت های خود بهره مند شوند. سئو می تواند موجب شناخته و دیده شدن برند در جامعه هدف شود.


با اجرای تکنیک های مختلف سئو، با وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط در موتورهای جستجو، وبسایت شرکت در رنک اول قرار می گیرد.


ایجاد بک‌لینک از وب‌سایت‌های ارزشمند و قوی از رنک اول موتورهای جستجو بودن هم بهتر و باارزش تر است.


وبلاگ‌نویسی


شرکت ها از طریق وبلاگ‌نویسی می توانند پیام های خود را به مصرف کنندگان بالقوه و سرمایه گذاران برسانند.


قرار دادن محتوا در وبلاگ شرکت آن هم به طور مرتب می تواند موجب ارتقای کسب‌وکار شود، وبلاگ‌نویسی مهمان در سایر وب‌سایت‌ها می تواند به شرکت ها کمک کند تا دامنه خود را گسترش دهند.


زمانی که محتوا و مطالب مربوط به شرکت در سایر وبسایت های مرتبط و وزین نمایش داده شود، می توانند بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کنند که به جذب مصرف کنندگان بالقوه می انجامد.


گفتگوها


توجه به گفته های مصرف کنندگان در مورد یک کسب‌وکار می تواند برای شرکت ها سودمند باشد، به‌خصوص اگر در لا‌به‌لای این صحبت ها نکته ای جالب بیان شود که بتوان آن را به کار گرفت.


روش های زیادی وجود دارد که به شرکت ها کمک می کنند بفهمند مصرف کنندگان معمولا چه کلمات و عبارات کلیدی را جستجو می کنند.


وقتی مصرف کنندگان در مورد موضوعی خاص سوال داشته باشند یا بخواهند مسئله ای را مطرح کنند، شرکت ها با بیان نکته های ارزشمندی در این راستا می توانند خود را نشان دهند و مصرف کنندگان بالقوه ای را جذب کنند.


این روش برای راه‌اندازی کسب‌وکار متخصص و پیشرو موثر است که همیشه اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و در نهایت منجر به برقراری ارتباطی مطمئن با مخاطبان هدف می شود.

پیگیری


شرکت ها اغلب از طریق پلتفرم های اجتماعی یا ایمیل با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنند و گاهی همین پلتفرم ها باعث دیده نشدن آنها می شود.


با این حال یکی از موثرترین راهکارها برای جذب مشارکت مصرف کنندگان ارتباط برقرار کردن با آنهاست، بدین‌ترتیب که می توان اطلاعات جدید را در مورد خریدهایی که معمولا انجام می دهند، در اختیار آنها گذاشت و محصولات و خدمات جدید و جذاب را به آنها معرفی کرد.


شرکت ها می توانند اخبار مربوط به فروش اخیر و مشتریان وفادار در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و برای آنها تخفیف ها با محدودیت زمانی به عنوان جایزه درنظر بگیرند.

 

 

 

منبع انگلیسی:  www.publicrelationstoday.com

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
نویسنده: کری لیبوویتز |8 مارس 2022 | تحلیل، روابط‌عمومی‌

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد