درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 14:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49846صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 2 تیر 1401 - 22:38
تاکید بر تجهیز روابط عمومی‌ها به استراتژی رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم
سیدمحمدجواد حسینی» مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌های بهزیستی کشور در همایش مسئولان روابط عمومی‌های بهزیستی سراسر کشور که در خراسان رضوی برگزار شد، گفت: امیدواریم این دوره برای واحد استراتژیک و راهبردی سازمان بهزیستی کشور نهایت بهره‌وری و فزونی داشته باشد.
  

 ‎شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌های بهزیستی کشور، یکی از ابزارهای تاثیرسازی را رسانه برشمرد و گفت: در انتشار اخبار صرف، باید خارج شویم و به سمت استراتژی رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم ورود پیدا کنیم.
 
 به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل، «سیدمحمدجواد حسینی» مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌های بهزیستی کشور در همایش مسئولان روابط عمومی‌های بهزیستی سراسر کشور که در خراسان رضوی برگزار شد، گفت: امیدواریم این دوره برای واحد استراتژیک و راهبردی سازمان بهزیستی کشور نهایت بهره‌وری و فزونی داشته باشد.
 
 مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌های بهزیستی کشور با اشاره به دوران پساکرونا نسبت به بروزرسانی ساختار سازمانی مجموعه بهزیستی کشور تاکید کرد و گفت: واحد روابط‌عمومی با واقعیت جامعه بروزرسانی نشده است.
 
 به گفته این مقام مسئول رسانه یک ابزار نیست بلکه راهبردی اساسی در هر سازمانی محسوب می‌شود.
 
 حسینی، یکی از ابزارهای تاثیرسازی را رسانه برشمرد و اذعان کرد: در انتشار اخبار صرف، باید خارج شویم و به سمت استراتژی رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم ورود پیدا کنیم.
 
 مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌های بهزیستی کشور، ادامه داد: رسانه بقدری پیچیده و اثرگذار است که هر چقدر دانش کسب کنیم، کم است؛ همچنین در رسانه نگاهی فراتر از بازنشر اخبار مدیران و معاونین ارشد سازمانی داشته باشیم بلکه باید ماموریت‌ها تشریح و بازنشر شود.
 
 وی اولین اهتمام مسئولان روابط‌عمومی بهزیستی کشور را معرفی این نهاد حمایتی به ارکان استانی و در ادامه عموم مردم برشمرد ویادآور شد: در این دوره از تحلیل اخبار فاصله بگیریم و به سمت تولید محتوا گام بردارید و بیش از پیش از مراکز تحت نظارت بازدیدکنیم تا مردم همراه باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد