درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 10:25   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49834صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 1 تیر 1401 - 12:01
3 راهکار مهم کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی
موفقیت در زمینه روابط‌عمومی امر ساده ای نیست. امروزه بسیاری از متخصص های حوزه روابط‌عمومی نیز در زمینه مدیریت بهینه آن دچار مشکل می شوند. به ویژه وقتی پای رسانه ها در میان باشد. بسیاری از برندها برای جلب توجه عمومی به رسانه ها توجه می کنند. این امر بیش از هر بخش دیگری در تعامل با تیم روابط‌عمومی صورت می گیرد. با این حساب انتظارات از بخش روابط‌عمومی در هر برندی به طور قابل ملاحظه ای بالاست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| موفقیت در زمینه روابط‌عمومی امر ساده ای نیست. امروزه بسیاری از متخصص های حوزه روابط‌عمومی نیز در زمینه مدیریت بهینه آن دچار مشکل می شوند. به ویژه وقتی پای رسانه ها در میان باشد. بسیاری از برندها برای جلب توجه عمومی به رسانه ها توجه می کنند. این امر بیش از هر بخش دیگری در تعامل با تیم روابط‌عمومی صورت می گیرد. با این حساب انتظارات از بخش روابط‌عمومی در هر برندی به طور قابل ملاحظه ای بالاست.

تعامل بهینه با مشتریان و جلب توجه عمومی در بازار به سادگی روی نمی دهد. شما باید راهکارهای مناسب برای این امر را بلد باشید. درست به همین خاطر مقاله کنونی در تلاش برای جست وجو در میان برخی از مهمترین راهکارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی است. در ادامه برخی از نکات مهم در این رابطه را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

ایجاد رابطه ای عمیق با مخاطب هدف

اگر شما مایل به همکاری با مشتریان برای حل مشکلات شان هستید، باید به طور قابل ملاحظه ای در تلاش برای ایجاد رابطه ای عمیق با آنها باشید. این امر در مورد تعامل با خبرنگارها نیز مصداق دارد. امروزه خبرنگاران بیش از هر زمان دیگری تمایل به پوشش رسانه ای همکاری با برندهایی دارند که رابطه خوبی با اهالی مطبوعات ایجاد می کنند. این امر باید به مثابه نقطه شروع مناسبی برای برند شما باشد. وقتی رابطه اغلب برندها با اهالی رسانه تعریف چندانی ندارد، شما به راحتی امکان درخشش را پیدا خواهید کرد.

توجه به محتوای بصری

توجه به محتوای بصری در زمینه روابط‌عمومی امر مهمی محسوب می شود. بدون تردید هیچ تیم روابط‌عمومی امکان تعامل مداوم و پاسخگویی موردی به همه پرسش های مشتریان را ندارد. نکته جالب اینکه شمار بالایی از سوالات مشتریان شبیه به هم است. بنابراین استفاده از محتوای بصری برای تعامل بهینه با مشتریان امر بسیار مهمی محسوب می شود.

اگر شما در تلاش برای همکاری با رسانه ها محتوای بصری جذابی به آنها ندهید، شاید در نهایت گزارش های مربوط به برندتان در خبرگزاری ها با کیفیت تصویری بسیار پایینی منتشر شود. این امر ضربه بزرگی به جایگاه برند شما در بازار وارد می کند. بنابراین همیشه نسبت به تهیه عکس و ویدئو در رابطه با برندتان توجه نشان دهید. این امر نه تنها در تعامل با رسانه ها، بلکه در رابطه با مشتریان عادی نیز کاربرد دارد.


استفاده از آمارهای دقیق

برگزاری نشست های خبری یکی از راهکارهای مهم برای بهبود وضعیت روابط‌عمومی محسوب می شود. کارآفرینان در چنین نشست هایی اغلب اوقات ادعاهای مختلفی را مطرح می کنند. شما به عنوان عضوی از تیم روابط‌عمومی برند باید این مسئله را به خوبی حل و فصل کنید. تقاضا از مدیر شرکت برای تهیه آمارهای مربوط به محورهای اصلی صحبتش با رسانه ها ایده جذابی خواهد بود. این امر مانع از بیان نکات پراکنده و بدون سند و مدرک از سوی مدیر یک کسب و کار می شود. چنین امری اهمیت یک مصاحبه و پوشش خبری برای رسانه ها را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. همچنین امکان مراجعه دوباره رسانه ها برای تهیه گزارش را نیز فراهم می کند.
 

نویسنده: میشله گارت - کارشناس بازاریابی

مترجم: علی ‌آل ‌علی

منبع: www.forsatnet.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد