درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49798صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 26 خرداد 1401 - 16:54
سومین نشست هماهنگی های مدیران روابط‌عمومی‌‌‌ شرکت ملی پالایش و پخش برگزار شد
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌‌‌ های شرکت ملی پالایش و پخش با حضور مجید شهیدی رییس روابط‌عمومی‌‌‌ شرکت ملی پالایش و پخش و رؤسای روابط‌عمومی‌‌‌ شرکت های تابعه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی‌‌‌ در نشست هماهنگی های مدیران روابط‌عمومی‌‌‌ شرکت ملی پالایش و پخش که صبح روز چهارشنبه مورخ 25/3/1401 با هدف آشنایی با پروژه های جدید صنعت پالایش و پخش و ایجاد هم افزایی دانش فنی به میزبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد ،آخرین تحولات و برنامه های حوزه روابط‌عمومی‌‌‌ صنعت نفت بررسی و پیرامون برنامه های آتی تبادل نظر صورت گرفت.

در ابتدای این نشست مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به میهمانان حاضر با تشریح جایگاه مهم روابط‌عمومی‌‌‌ ها در تعاملات اقتصادی گفت: «تلاشهای انجام شده در حوزه روابط‌عمومی‌‌‌ بسیار مهم و باارزش است و این مهم زمانی نمود بیشتری پیدا می کند که در بطن کار قرار بگیریم . ارزش کار روابط‌عمومی اگر مهمتر از کارهای عملیاتی نباشد کمتر هم نیست .»

وی ضمن ارائه گزارشی از فرآیند اقدامات انجام شده در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند ، بیان داشت: «این مرکز صنعتی که در سال 1372 با ظرفیت 150 هزار بشکه در روز راه اندازی شد با تلاشهای مستمر مدیران و کارکنان سخت کوش شرکت تا 175 هزار بشکه افزایش یافت و هم اکنون با ظرفیت 250 هزار بشکه ، در فرایندی بسیار مطلوب به لحاظ تولیدات و نحوه عملکرد، جایگاه والایی را در بین دیگر پالایشگاه ها دارد که این مهم از افتخارات جمهوری اسلامی محسوب می شود . »مهندس رجبی با اشاره به تولیدات متنوع و ذی قیمت پالایشگاه افزود: «تا سال 1388 تنها فاز یک پالایشگاه مورد بهره برداری قرار گرفته بود؛ اما پس از راه اندازی فاز 2، این مجموعه به یک پتروپالایشگاه تبدیل شده است و علاوه بر محصولات اصلی بیش از 10 محصول استراتژیک همچون پروپیلن و ATR (سوخت کشتی رانی)که محصولات انحصاری این شرکت است را تولید می نماید.»

وی در ادامه بر نقش با اهمیت روابط‌عمومی‌‌‌ در انعکاس موفقیت های به دست آمده تأکید و اظهار داشت : «پیشرفت های خوبی در صنعت پالایش اتفاق افتاده و توانمندی ها به اوج رسیده است ؛ پس مردم باید در جریان اتفاقات و دستاوردهای کسب شده قرار بگیرند که این مهم به عهده روابط‌عمومی‌‌‌ ها می باشد .»

 

ایشان در خاتمه بیانات خود، اقدامات پالایشگاه در حوزه محیط زیست را حائز اهیمت دانست و گفت: «در رابطه با محیط زیست و مدیریت انرژی گام های خوبی را برداشته ایم و برنامه ریزی های خوبی را نیز برای آینده داریم که باید به کمک روابط‌عمومی‌‌‌ ها، اطلاع رسانی شودتا با بهره گیری از خرد جمعی، تدابیر لازم را بیندیشیم و خبرهای مثبت و امیدآفرینی را برای مردم تداعی و اطلاع رسانی نماییم .»

سپس مهندس شهیدی رئیس روابط‌عمومی‌‌‌ شرکت ملی پالایش و پخش با قدردانی از تلاش‌های مدیریت، پرسنل و مجموعه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: « روابط‌عمومی‌‌‌ در جبهه فرهنگی پالایش و پخش خدمت می نماید . ما چند صباحی در این سنگر حضور داریم و باید در آینده در قبال اقداماتی که در این حوزه انجام دادیم پاسخگو باشیم . امید است با تلاش و سعی بیشتر و اتخاذ تدابیر مناسب در انجام وظایف کاری خود سربلند باشیم .»

در ادامه کلاس دانش افزایی با حضور دکتر نصرالهی استاد دانشگاه و رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد و عضو هیئت امناء و شورای سیاستگذاری روزنامه فرهیختگان به مدت 3 ساعت در خصوص شیوه نامه های اجرایی روابط‌عمومی‌‌‌ در شرایط اضطرار و بحران برگزار شد و موضوعاتی همچون پیشگیری اطلاع رسانی صحیح ، مسأله شناسی مدیریت ارتباطات، جایگاه مدیریت ارتباطات دسته بندی مدیریت ارتباطات ، رویکردها و راهبردهای رسانه ای و مدل اجرایی مدیریت رسانه ای در شرایط بحران به صورت مشروح طرح و مورد بررسی قرار گرفت.


این گزارش می افزاید جلسه تخصصی تعامل و هم اندیشی رؤسای روابط‌عمومی‌‌‌ شرکت های تابعه بعد از ظهر برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد