درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 03:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49789صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 26 خرداد 1401 - 10:12
ضرورت تشکیل و احیای شورای روابط‌عمومی و فرهنگ عمومی شهرداری‌ها!
شورای روابط‌عمومی‌‌‌ و فرهنگ عمومی شهرداری‌هاT نقش برنامه‌ریزی و سیاست‌گزاری در بهینه‌سازی خدمت در تحقق شهروندمداری و پاسخگویی و توسعه مشارکت عمومی در اعتلای فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی و تحقق عدالت اجتماعی را ایفا می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| انسان به‌عنوان موجودی اجتماعی هویتی جمعگرایی دارد و نمیتواند بدون حضور دیگران زندگی کند. این قالب اجتماعی در معیاری کوچک‌تر در یک خانواده در اندازهای بزرگ در قالب یک شهر ظهور میکند. در شهر میتوان تجلی باورها و ارزشهای فرهنگی جامعه را یافت.

 

 از آنجایی که اهمیت و نقش سازنده روابط‌عمومی‌‌‌ شهرداریها برای همگان ملموس و روشن است و آنچه یک جامعه انسانی را تشکیل میدهد و بر پایه آن استوار است گفتگو و به‌عبارتی دیگر روابط‌عمومی‌‌‌ است. زمانیکه بحث ارتباط اجتماعی در میان است باید تشکیلاتی بوجود آید تا به روابط اجتماعی سامان بخشد در ساختار اداری به آن روابط_عمومی می گویند.

 

روابط‌عمومی‌‌‌ در واقع سازمانی است که برای توسعه ارتباطات و ترویج فرهنگ عمومی ایجاد شده است مع الوصف باید از ویژگی اثربخشی و کارآمدی برخوردار باشد. از اینرو ضرورت وجود شورای روابطعمومی‌‌‌ و فرهنگ عمومی شهرداریها بیش از پیش حس میشود تا به‌صورت یکپارچه و نظام مند برای همسان و همسوسازی فعالیت و وظایف و اهداف روابط‌عمومی‌‌‌ و تحقق خواسته های سازمانی گام های موثری برداشته شود.

شورای روابط‌عمومی‌‌‌ و فرهنگ عمومی شهرداری
هاT نقش برنامهریزی و سیاست‌گزاری در بهینهسازی خدمت در تحقق شهروندمداری و پاسخگویی و توسعه مشارکت عمومی در اعتلای فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی و تحقق عدالت اجتماعی را ایفا می‌کند.

ابراهیم بابایان | ۱۴۰۱
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد