درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49789صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 26 خرداد 1401 - 10:48
ضرورت تشکیل و احیای شورای روابط‌عمومی و فرهنگ عمومی شهرداری‌ها!
شورای روابط‌عمومی‌‌‌ و فرهنگ عمومی شهرداری‌هاT نقش برنامه‌ریزی و سیاست‌گزاری در بهینه‌سازی خدمت در تحقق شهروندمداری و پاسخگویی و توسعه مشارکت عمومی در اعتلای فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی و تحقق عدالت اجتماعی را ایفا می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| انسان به‌عنوان موجودی اجتماعی هویتی جمعگرایی دارد و نمیتواند بدون حضور دیگران زندگی کند. این قالب اجتماعی در معیاری کوچک‌تر در یک خانواده در اندازهای بزرگ در قالب یک شهر ظهور میکند. در شهر میتوان تجلی باورها و ارزشهای فرهنگی جامعه را یافت.

 

 از آنجایی که اهمیت و نقش سازنده روابط‌عمومی‌‌‌ شهرداریها برای همگان ملموس و روشن است و آنچه یک جامعه انسانی را تشکیل میدهد و بر پایه آن استوار است گفتگو و به‌عبارتی دیگر روابط‌عمومی‌‌‌ است. زمانیکه بحث ارتباط اجتماعی در میان است باید تشکیلاتی بوجود آید تا به روابط اجتماعی سامان بخشد در ساختار اداری به آن روابط_عمومی می گویند.

 

روابط‌عمومی‌‌‌ در واقع سازمانی است که برای توسعه ارتباطات و ترویج فرهنگ عمومی ایجاد شده است مع الوصف باید از ویژگی اثربخشی و کارآمدی برخوردار باشد. از اینرو ضرورت وجود شورای روابطعمومی‌‌‌ و فرهنگ عمومی شهرداریها بیش از پیش حس میشود تا به‌صورت یکپارچه و نظام مند برای همسان و همسوسازی فعالیت و وظایف و اهداف روابط‌عمومی‌‌‌ و تحقق خواسته های سازمانی گام های موثری برداشته شود.

شورای روابط‌عمومی‌‌‌ و فرهنگ عمومی شهرداری
هاT نقش برنامهریزی و سیاست‌گزاری در بهینهسازی خدمت در تحقق شهروندمداری و پاسخگویی و توسعه مشارکت عمومی در اعتلای فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی و تحقق عدالت اجتماعی را ایفا می‌کند.

ابراهیم بابایان | ۱۴۰۱
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد