درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 15:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49789صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 26 خرداد 1401 - 10:12
ضرورت تشکیل و احیای شورای روابط‌عمومی و فرهنگ عمومی شهرداری‌ها!
شورای روابط‌عمومی‌‌‌ و فرهنگ عمومی شهرداری‌هاT نقش برنامه‌ریزی و سیاست‌گزاری در بهینه‌سازی خدمت در تحقق شهروندمداری و پاسخگویی و توسعه مشارکت عمومی در اعتلای فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی و تحقق عدالت اجتماعی را ایفا می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| انسان به‌عنوان موجودی اجتماعی هویتی جمعگرایی دارد و نمیتواند بدون حضور دیگران زندگی کند. این قالب اجتماعی در معیاری کوچک‌تر در یک خانواده در اندازهای بزرگ در قالب یک شهر ظهور میکند. در شهر میتوان تجلی باورها و ارزشهای فرهنگی جامعه را یافت.

 

 از آنجایی که اهمیت و نقش سازنده روابط‌عمومی‌‌‌ شهرداریها برای همگان ملموس و روشن است و آنچه یک جامعه انسانی را تشکیل میدهد و بر پایه آن استوار است گفتگو و به‌عبارتی دیگر روابط‌عمومی‌‌‌ است. زمانیکه بحث ارتباط اجتماعی در میان است باید تشکیلاتی بوجود آید تا به روابط اجتماعی سامان بخشد در ساختار اداری به آن روابط_عمومی می گویند.

 

روابط‌عمومی‌‌‌ در واقع سازمانی است که برای توسعه ارتباطات و ترویج فرهنگ عمومی ایجاد شده است مع الوصف باید از ویژگی اثربخشی و کارآمدی برخوردار باشد. از اینرو ضرورت وجود شورای روابطعمومی‌‌‌ و فرهنگ عمومی شهرداریها بیش از پیش حس میشود تا به‌صورت یکپارچه و نظام مند برای همسان و همسوسازی فعالیت و وظایف و اهداف روابط‌عمومی‌‌‌ و تحقق خواسته های سازمانی گام های موثری برداشته شود.

شورای روابط‌عمومی‌‌‌ و فرهنگ عمومی شهرداری
هاT نقش برنامهریزی و سیاست‌گزاری در بهینهسازی خدمت در تحقق شهروندمداری و پاسخگویی و توسعه مشارکت عمومی در اعتلای فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی و تحقق عدالت اجتماعی را ایفا می‌کند.

ابراهیم بابایان | ۱۴۰۱
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد