درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:49   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49768صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 23 خرداد 1401 - 10:41
نخستین همایش روابط‌عمومی‌های‌ طرح‌های هفتگانه فولادی برگزار شد
شرکت در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی، توسعه و گسترش اقدامات انساندوستانه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی، ایجاد تعامل با رسانه‌ها و تبیین اقدام‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی فولادی، مشارکت گسترده در برنامه‌های عمومی مقابله با بیماری کرونا، برگزاری آزمون‌های استخدامی و گزینش نیروهای متخصص بومی از مهم‌ترین اقدام‌های انجام شده توسط روابط‌عمومی‌‌ طرح‌های فولادی تابعه شرکت ملی فولاد ایران بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در نخستین همایش روابط‌عمومی‌های‌ طرح های هفتگانه فولادی گفت: برای تاثیرگذاری بیشتردرجامعه محهزشدن به آخرین متد تکنولوژیکی و تشکیل اتاق فکر برایتان یک اصل باشد.

به گزارش روابط‌عمومی‌‌ شرکت ملی فولاد ایران، مهندس آقاجانلو ضمن ابرازخوشحالی ازچنین نشست هایی اظهارداشت: روابط‌عمومیها ویترین یک سازمان هستندوبایدبااقدامات علمی ومحققانه مبتنی برواقعیات موجود بتوانند اقدامات یک سازمان را به گونه ای دراختیارافکارعمومی بگذارندکه امیدآفرینی وتوسعه منطقه ای باهمه وجوددرسطح جامعه احساس شود.

مدیرعامل شرکت ملی فولادایران با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌‌ هابایددرهمه زمینه ها قدرتمندحاضرشده وجایگاه خودتان راتثبیت نمایندافزود:این مهم میسرنمی شود مگراینکه نوع نگاه خودرابه شرایط جدیدترتغییردهید چراکه شمایک وجهی نیستید وچندوجهی بودن ازخصوصیات بارزشماست که به شمااین قدرت رامی دهدکه بتوانیددرهمه عرصه هاباانعطاف عمل کنید ووضعیت صنعت فولاد ورسیدن به جایگاه های مهمترجهانی رانیزبه اطلاع عموم برسانید.

آقاجانلو،باتاکیدبراینکه آموزش مداوم ودستیابی به آخرین متدتکنولوژیکی برای حضوردرجامعه مخاطب برای شمایک اصل باید باشد،خاطرنشان ساخت:مادرشرایطی هستیم که بایدجایگاه برتری درصنعت فولادجهان پیدا کنیم وازدهمین تولیدکننده فولاد، رتبه خودمان رابهبودببخشیم وبرای این مهم باید اتاق فکرهای مختلفی تشکیل شود وبه ارزیابی های لازم بپردازیدتااثرگذاری لازم درافکارعمومی راداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی فولادایران افزود:پرهیزازجزیره ای عمل کردن ،تصحیح مداوم رفتارهای درون سازمانی وبرون سازمانی ومدیریت دانش دراشتراک گذاری اطلاعات ودستاوردها نقش مهم وموثری در کاهش هزینه هادارد.
وی بااشاره به وجودبرخی ازمشکلات اداری درروابط‌عمومی‌‌ ها گفت:ازبرخی کاستی ها ونقائص اطلاع داریم وبراساس شرایط موجوددرصددرفع آن هاهستیم وامیدواریم که هرچه زودتراین مشکلات مرتفع شودوشوق وذوق کارکردن درشمادوچندان شود.

مدیرعامل شرکت ملی فولادایران درخاتمه سخنانش اظهارامیدواری کرد که این نشست ها بطورمداوم وهدفمندتداوم داشته باشدوباموضوعات مشخص واهداف ازپیش تعیین شده با افکار تحول خواهانه وهوشمندانه بتوانیدبحران هاراپیش بینی وتشخیص داده وعنداللزوم ازوقوع بحران هادرتعامل با رسانه پیشگیری کنید واطلاعات صحیح ودرست را به جامعه منتقل کنید.

مهندس هوشنگ فرجی،معاونت مالی وتوسعه منابع انسانی شرکت ملی فولادایران ،نیزبااظهارخوشحالی ازبرگزاری این نشست گفت:شماچشم وگوش سازمان هستیدومدام باید مواردمختلف رارصدکنیدومدیریت هاراازوقوع رخدادهاووقایع مختلف مطلع نمایید تامدیران سازمان بتوانند تصمیمات صحیح وبه موقع را اتخاذکنند.

فرجی بابیان ضرورت تعامل بارسانه هاخاطرنشان ساخت:بیان حقایق واطلاعات به اصحاب رسانه می تواندآن هارابه بازوهای اجرایی شمادرانعکاس عملکرد واقعی تان تبدیل نموده واین خودیک موفقیت دوسویه برای شماوآن هاست.

معاونت مالی وتوسعه منابع انسانی شرکت ملی فولادایران افزود:درسازمان های خودتان به منابع انسانی وخانواده های آنان توجه ویژه داشته باشید تاضمن بالابردن روحیه پرسنل برحمیت قسمتی واداری آن ها بیافزایید.

وی براشتراک گذاری اطلاعات وبرگزاری نمایشگاه های مشترک تاکیدنموده واظهارداشت:این مهم باعث هم افزایی شمادرجهت دهی به افکارعمومی وجلب نظر آنان درمسیراهداف سازمان خواهدشدودرمسیرتحقق واجرای مسئولیت های اجتماعی مثمرثمرواقع خواهدشد.

در این همایش که مدیران روابط‌عمومی‌‌ شرکت فولاد صنعت شادگان، فولاد آذربایجان، شرکت سپیددشت چهارمحال وبختیاری،مجتمع فولادمیانه،مجتمع فولادقاینات وشرکت احیااستیل بافت حضورداشتند،ابتدا خانم ادریسی،مدیرروابط‌عمومی‌‌ شرکت ملی فولاد ایران، ضمن خوشامدگویی به حضار،درخصوص این نشست تخصصی اظهارداشت: شرایط ویژه کشورودورانی که درآن هستیم ،می طلبدکه باتقویت توانمندی روابط‌عمومی‌‌ درهمه زمینه هابخصوص درگذرازمرحله روابط سنتی به مدرن،وظایف خودرا درزمینه مسائل مرتبط باصنعت فولادراتبیین وهدفگذاری نماییم.

ادریسی باتاکیدبرلزوم تغییر دیدگاه وشناخت صحیح وتازه ازمسائل مبتلابه روابط‌عمومی‌‌ ها خاطرنشان ساخت:شرایط امروزایجاب می کند که همپای رشد تکنولوزی وتغییرات وسیع وگسترده درابزارارتباطی،قدرت ریسک خودرابالا ببریم وازریسک کردن دراین شرایط نترسیم وتلاشمان رابسوی پیشرفت هرچه سریعتر تداوم بخشیم.

مدیرروابط‌عمومی‌‌ شرکت ملی فولادایران باتاکیدبراینکه ایجادروحیه امید وشکوفایی درجامعه هدف ومخاطبین منطقه ای واستانی یک وظیفه ملی است افزود:دیدگاه شماوعملکردشمابایدبه گونه ای باشد که مردم هرمنطقه واستان که این طرح فولادی درآنجااحداث شده است این شوروشعف درونی ومظاهررشدوتوسعه راباتمام وجودحس ولمس کنند تابرهم افزایی اجتماعی وامنیت منطقه ای افزوده شود.

درادامه این نشست،مدیران روابط‌عمومی‌‌ شرکت کننده درهمایش ضمن استقبال ازبرگزاری این جلسه خواستارتداوم آن شدند وهرکدام به ارائه گزارش هایی ازعملکردخود درمحل های ماموریتی شان دادند.

شرکت در برنامه های اجتماعی و فرهنگی،توسعه و گسترش اقدامات انساندوستانه در قالب مسئولیت های اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی، ایجادتعامل با رسانه ها و تبیین اقدامات توسعه ای واحدهای تولیدی فولادی، مشارکت گسترده در برنامه های عمومی مقابله با بیماری کرونا، برگزاری آزمون های استخدامی و گزینش نیروهای متخصص بومی از مهمترین اقدامات انجام شده توسط روابط‌عمومی‌‌ طرح‌های فولادی تابعه شرکت ملی فولاد ایران بود که درحضورمهندس آقاجانلو مدیرعامل ومهندس فرجی معاونت مالی وتوسعه منابع انسانی ازسوی مدیران روابط‌عمومی‌‌ شرکت کننده دراین همایش مطرح شد.

بنابه این گزارش، نخستین همایش روابط‌عمومی‌های‌ طرح های فولادی با هدف انسجام و هم افزایی درون سازمانی پیش از ظهر امروز در محل شرکت ملی فولاد ایران برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد