درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 17:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49759صفحه نخست » گزارش تصویری روابط عمومییکشنبه، 22 خرداد 1401 - 12:47
داستان یک عکس: هیتلر بالا می‌رود
مترجم: کیوان نیک طبیعت - نمایش‌های پرشکوه برای نازی‌ها مثل اکسیژن برای تن بود و هاینریخ هافمن وسیله‌ای بود برای نمایش قدرت روبه‌رشد هیتلر. هافمن، که در سال ۱۹۲۰ عضو حزب و عکاس شخصی و معتمد هیتلر شد، به طراحی کارناوال‌های پروپاگاندایی رژیم و فریفتن جامعه‌ی زخم‌خورده‌ی آلمان متهم شده است و باید گفت، هافمن هیچ‌زمانی این کار را بهتر از ۳۰ سپتامبر ۱۹۳۴ انجام نداد، با عکس متقارنش از جشنواره بوکِبِرْگ.
  

 هیتلر در راهپیمایی حزب نازی، ۱۹۳۴
 ‌
 ‌

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نمایش‌های پرشکوه برای نازی‌ها مثل اکسیژن برای تن بود و هاینریخ هافمن وسیله‌ای بود برای نمایش قدرت روبه‌رشد هیتلر. هافمن، که در سال ۱۹۲۰ عضو حزب و عکاس شخصی و معتمد هیتلر شد، به طراحی کارناوال‌های پروپاگاندایی رژیم و فریفتن جامعه‌ی زخم‌خورده‌ی آلمان متهم شده است و باید گفت، هافمن هیچ‌زمانی این کار را بهتر از ۳۰ سپتامبر ۱۹۳۴ انجام نداد، با عکس متقارنش از جشنواره بوکِبِرگ.
 
 هافمن—که بیش از دو میلیون عکس از رئیسش گرفت—با ثبت این
عکس و عکس‌های غلوآمیز دیگر ماشین عظیم پروپاگاندایی رژیم را تغذیه می‌کرد. در «قلمرو» هیتلر چنین عکس‌هایی را می‌شد همه جا دید. با استفاده‌ی زیرکانه از عکس‌های هافمن، گرافیک چشمگیر بنرهای نازی و فیلم‌های لِنی ریفِنشتال، آریایی‌گرایی شایسته‌ی پرستش خداگونه به نظر می‌رسید.
 
 سرشکستگی حاصل از جنگ جهانی اول، غرامت‌های سنگین و رکود بزرگ، از آلمان ملتی ساخته بود که تمایل شدیدی به بازیابی هویت خود داشت و، سیمای هیتلر و مردان ظاهراً شکست‌ناپذیرش که آرزوی درست کردن چیزهای غلط را دارند، به این نیاز پاسخ می‌داد.
 
 عکس‌های پروپاگاندایی ماهرانه‌ی هافمن گواهی است بر قدرت عکاسی در تحت تأثیر قرار دادن ملت‌ها و فروبردن جهان در مغاک جنگ.


 
 منبع: https://www.akkasee.com
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد