درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49738صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 18 خرداد 1401 - 16:06
اینستاگرام پین کردن پست در پروفایل را ممکن کرد
اینستاگرام ماه گذشته تایید کرده بود که در حال آزمایش قابلیت پین کردن پست‌ها در پروفایل کاربران است. حالا این قابلیت از امروز در دسترس تمام کاربران قرار گرفته و شبکه اجتماعی متعلق به متا اعتقاد دارد که با این ویژگی، به تولیدکنندگان محتوا انعطاف‌پذیری جدیدی ارائه کرده تا پروفایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اینستاگرام حالا به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر سه پست یا ریلز (Reels) را در پروفایل خود پین کنند. پست‌های پین شده این شبکه اجتماعی درست مانند تیک‌تاک و توییتر در بالاترین نقطه پروفایل به سایر کاربران نمایش داده خواهند شد.

اینستاگرام ماه گذشته تایید کرده بود که در حال آزمایش قابلیت پین کردن پست‌ها در پروفایل کاربران است. حالا این قابلیت از امروز در دسترس تمام کاربران قرار گرفته و شبکه اجتماعی متعلق به متا اعتقاد دارد که با این ویژگی، به تولیدکنندگان محتوا انعطاف‌پذیری جدیدی ارائه کرده تا پروفایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام در توییتر درباره این ویژگی جدید توضیح می‌دهد:

«پروفایل شما، فضای اختصاصی شماست، بنابراین ما به دنبال ارائه راه‌های بیشتری برای شما هستیم تا بتوانید آن را مدیریت کنید.»


نحوه پین کردن پست‌ها در اینستاگرام

همانطور که حساب رسمی اینستاگرام در توییتر توضیح می‌دهد، کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا از منو سه نقطه‌ای هر پست یا ویدیو ریلز خود و گزینه جدید «Pin to your profile»، آن را در پروفایل خود پین کنند. همچنین پست‌های پین شده در پروفایل، همراه با آیکون سفید سنجاق نمایش داده می‌شوند.

هرچند کاربران تاکنون می‌توانستند در استوری‌های خود به یک پست اشاره کنند و سپس آن استوری را در پروفایل خود پین کنند، اما ویژگی جدید، این فرآیند را بسیار ساده‌تر و آسان‌تر کرده است. همچنین با وجود این قابلیت، کاربران می‌توانند نظم بیشتری برای پروفایل خود ایجاد کنند. در همین رابطه، اخیرا گفته شده بود که این شبکه اجتماعی در حال کار روی امکان شخصی‌سازی نحوه نمایش پست‌ها در پروفایل کاربران خود است.

متا در چند وقت گذشته، قابلیت‌های زیادی به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش زمان نمایش Reels از 60 ثانیه تا 90 ثانیه یا نمایش «هشدار امبر» برای یافتن کودکان گم شده اشاره کرد.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد