درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 22:59   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49736صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 18 خرداد 1401 - 13:20
3 نکته مهم برای کار با کارکنان در استارتاپ‌ها
الکساندر استن، کارآفرین در فوربز در مطلبی می‌گوید: «استارتاپ‌های زیادی را دیده‌ام که پیش از رسیدن به سال دوم فعالیت‌های‌شان شکست می‌خورند. دلیل این شکست‌ها نه فقدان نقدینگی و نه مشکل بازار و نه بهره‌وری است. آنها شکست می‌خورند، چراکه گروه آنها به اندازه‌ای خسته است که نمی‌تواند بیشتر کار کند». او در این مطلب به چند نکته جزئی اشاره کرده که جدی گرفتن آن توسط مدیران استارتاپ‌ها به موفقیت کسب وکار کمک می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| الکساندر استن، کارآفرین در فوربز در مطلبی می‌گوید: «استارتاپ‌های زیادی را دیده‌ام که پیش از رسیدن به سال دوم فعالیت‌های‌شان شکست می‌خورند. دلیل این شکست‌ها نه فقدان نقدینگی و نه مشکل بازار و نه بهره‌وری است. آنها شکست می‌خورند، چراکه گروه آنها به اندازه‌ای خسته است که نمی‌تواند بیشتر کار کند». او در این مطلب به چند نکته جزئی اشاره کرده که جدی گرفتن آن توسط مدیران استارتاپ‌ها به موفقیت کسب وکار کمک می‌کند.

انتخاب محیط کار را به کارکنان بسپارید

پس از همه گیری کرونا مشخص شد که دورکاری هم نتیجه بخش است. دورکاری یک واقعیت در جهان امروز کسب وکارهاست. بنابراین بد نیست که مدیران عامل انتخاب محیط کار را به کارکنان بسپارند. کار در خانه، یک باغ یا یک پارک علاوه بر برانگیختن اعتماد کارکنان، به آن ها فرصت این را می دهد که زمان کار را مدیریت کنند. این یک جنبه مهم در کار استارتاپ هاست.

بقیه گروه ممکن است کار در اداره را به دورکاری ترجیح بدهند. این هم خوب است. بودن در اداره و کار در محیطی اجتماعی ترجیح آن هاست. نکته مهم این است که مدیران عامل بدانند مردم باهم متفاوت اند و اگر مدیر می خواهد کسب وکارش موفق شود، باید این جنبه از زندگی مردم را بپذیرد. متاسفانه، یکی از نکته های منفی دورکاری، فاصله افتادن بین مردم و شرکت هاست، اما نگاه ترکیبی به شیوه کار با کارکنان، نوعی حمایت از تصمیم کارکنان شماست. البته اگر دورکاری کارکنان به کاهش بهره وری آن ها بینجامد، مدیر عامل می تواند برای یافتن راه حل غلبه بر این مشکل، با اعضایی که دورکاری را ترجیح می دهند، صحبت کند.

در انتخاب ابزارهای درست تردید نکنید

نرم افزارها در چندسال اخیر زندگی ما را تغییر داده اند. صنعت تولید نرم افزار به بهبود بهره وری در محیط کار و زندگی شخصی کمک کرده است. زمانی که کارکنان یک استارتاپ، دورکارند، اهمیت نرم افزارها بیشتر هم می شود. به ویژه ابزارهای درست که می تواند به صرفه جویی در زمان و پول کمک کند.

ایده مدیران استارتاپی گاه به اندازه ای زیاد است که رسیدگی به همه آن ها برای گروه، دیوانه کننده به نظر می رسد. اما یک مدیر برنامه خوب می تواند ابزارها و نرم افزارهای مناسبی را برای مدیریت این وضعیت به گروه معرفی کند. این ابزارها می تواند علاوه بر ارائه تصویری کلی از آنچه انجام می دهید، پروژه های در جریان، ایده های آینده و وظایف روزانه را هم مدیریت کند.

این ابزارها به کارکنان در سازماندهی بهتر، ارزیابی کار و بررسی دستاوردهای روزانه کمک می‌کند. مدیرعامل هم می تواند هر ایده ای را در این ابزارها نوشته و حفظ کند. نکته مهم این است که اجازه ندهیم کارکنان استارتاپ ها در بین وظایف متعدد گم شوند. به ویژه زمانی که می توانید با استفاده از ابزارهای درست، ذهن آن ها را برای انجام خلاقانه وظایف و رشد شخصی شان آماده نگه دارید.

تشویق کارکنانی که علاقه شان را دنبال می کنند

بیایید صادق باشیم. مدیرعامل به یک گروه نیاز دارد نه جمعی از ربات ها. برای مدیران عاملی که موفقیت را دنبال می کنند، یک گروه با ویژگی های شخصیتی، عادت ها و هیجان هایش معنا پیدا می‌کند. باید بدانید در زندگی کارکان، استارتاپ به اندازه زندگی شما معنا ندارد. علاوه بر این، باید درک کنید که کار همه زندگی نیست. بنابراین اگر به دنبال گروهی موفق می گردید، نباید از علاقمندی های گروه صرفه نظر کنید. کارکنانی که علاقه شان را دنبال می کنند، تشویق کنید. این تشویق ها به سلامت روان کارکنان و خلاقیت بیشتر آن ها در محل کار کمک می‌کند. رسیدن به تعادل بین زندگی کاری و شخصی چیزی است که بیشتر مردم آرزوی آن را دارند. منافع رسیدن به چنین آرزویی، به پیشرفت استارتاپ هم کمک می‌کند.

همیشه به خاطر داشته باشید که رُم یک شبه ساخته نشده است. یک استارتاپ موفق هم نتیجه کار کوتاه مدت نیست. در وهله اول، باید به عنوان یک انسان فکر کنید و بعد، به عنوان یک مدیرعامل رفتار کنید. مردم، انسانیت را دنبال می کنند نه موقعیت ها را.

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد