درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 21:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49736صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 18 خرداد 1401 - 13:20
3 نکته مهم برای کار با کارکنان در استارتاپ‌ها
الکساندر استن، کارآفرین در فوربز در مطلبی می‌گوید: «استارتاپ‌های زیادی را دیده‌ام که پیش از رسیدن به سال دوم فعالیت‌های‌شان شکست می‌خورند. دلیل این شکست‌ها نه فقدان نقدینگی و نه مشکل بازار و نه بهره‌وری است. آنها شکست می‌خورند، چراکه گروه آنها به اندازه‌ای خسته است که نمی‌تواند بیشتر کار کند». او در این مطلب به چند نکته جزئی اشاره کرده که جدی گرفتن آن توسط مدیران استارتاپ‌ها به موفقیت کسب وکار کمک می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| الکساندر استن، کارآفرین در فوربز در مطلبی می‌گوید: «استارتاپ‌های زیادی را دیده‌ام که پیش از رسیدن به سال دوم فعالیت‌های‌شان شکست می‌خورند. دلیل این شکست‌ها نه فقدان نقدینگی و نه مشکل بازار و نه بهره‌وری است. آنها شکست می‌خورند، چراکه گروه آنها به اندازه‌ای خسته است که نمی‌تواند بیشتر کار کند». او در این مطلب به چند نکته جزئی اشاره کرده که جدی گرفتن آن توسط مدیران استارتاپ‌ها به موفقیت کسب وکار کمک می‌کند.

انتخاب محیط کار را به کارکنان بسپارید

پس از همه گیری کرونا مشخص شد که دورکاری هم نتیجه بخش است. دورکاری یک واقعیت در جهان امروز کسب وکارهاست. بنابراین بد نیست که مدیران عامل انتخاب محیط کار را به کارکنان بسپارند. کار در خانه، یک باغ یا یک پارک علاوه بر برانگیختن اعتماد کارکنان، به آن ها فرصت این را می دهد که زمان کار را مدیریت کنند. این یک جنبه مهم در کار استارتاپ هاست.

بقیه گروه ممکن است کار در اداره را به دورکاری ترجیح بدهند. این هم خوب است. بودن در اداره و کار در محیطی اجتماعی ترجیح آن هاست. نکته مهم این است که مدیران عامل بدانند مردم باهم متفاوت اند و اگر مدیر می خواهد کسب وکارش موفق شود، باید این جنبه از زندگی مردم را بپذیرد. متاسفانه، یکی از نکته های منفی دورکاری، فاصله افتادن بین مردم و شرکت هاست، اما نگاه ترکیبی به شیوه کار با کارکنان، نوعی حمایت از تصمیم کارکنان شماست. البته اگر دورکاری کارکنان به کاهش بهره وری آن ها بینجامد، مدیر عامل می تواند برای یافتن راه حل غلبه بر این مشکل، با اعضایی که دورکاری را ترجیح می دهند، صحبت کند.

در انتخاب ابزارهای درست تردید نکنید

نرم افزارها در چندسال اخیر زندگی ما را تغییر داده اند. صنعت تولید نرم افزار به بهبود بهره وری در محیط کار و زندگی شخصی کمک کرده است. زمانی که کارکنان یک استارتاپ، دورکارند، اهمیت نرم افزارها بیشتر هم می شود. به ویژه ابزارهای درست که می تواند به صرفه جویی در زمان و پول کمک کند.

ایده مدیران استارتاپی گاه به اندازه ای زیاد است که رسیدگی به همه آن ها برای گروه، دیوانه کننده به نظر می رسد. اما یک مدیر برنامه خوب می تواند ابزارها و نرم افزارهای مناسبی را برای مدیریت این وضعیت به گروه معرفی کند. این ابزارها می تواند علاوه بر ارائه تصویری کلی از آنچه انجام می دهید، پروژه های در جریان، ایده های آینده و وظایف روزانه را هم مدیریت کند.

این ابزارها به کارکنان در سازماندهی بهتر، ارزیابی کار و بررسی دستاوردهای روزانه کمک می‌کند. مدیرعامل هم می تواند هر ایده ای را در این ابزارها نوشته و حفظ کند. نکته مهم این است که اجازه ندهیم کارکنان استارتاپ ها در بین وظایف متعدد گم شوند. به ویژه زمانی که می توانید با استفاده از ابزارهای درست، ذهن آن ها را برای انجام خلاقانه وظایف و رشد شخصی شان آماده نگه دارید.

تشویق کارکنانی که علاقه شان را دنبال می کنند

بیایید صادق باشیم. مدیرعامل به یک گروه نیاز دارد نه جمعی از ربات ها. برای مدیران عاملی که موفقیت را دنبال می کنند، یک گروه با ویژگی های شخصیتی، عادت ها و هیجان هایش معنا پیدا می‌کند. باید بدانید در زندگی کارکان، استارتاپ به اندازه زندگی شما معنا ندارد. علاوه بر این، باید درک کنید که کار همه زندگی نیست. بنابراین اگر به دنبال گروهی موفق می گردید، نباید از علاقمندی های گروه صرفه نظر کنید. کارکنانی که علاقه شان را دنبال می کنند، تشویق کنید. این تشویق ها به سلامت روان کارکنان و خلاقیت بیشتر آن ها در محل کار کمک می‌کند. رسیدن به تعادل بین زندگی کاری و شخصی چیزی است که بیشتر مردم آرزوی آن را دارند. منافع رسیدن به چنین آرزویی، به پیشرفت استارتاپ هم کمک می‌کند.

همیشه به خاطر داشته باشید که رُم یک شبه ساخته نشده است. یک استارتاپ موفق هم نتیجه کار کوتاه مدت نیست. در وهله اول، باید به عنوان یک انسان فکر کنید و بعد، به عنوان یک مدیرعامل رفتار کنید. مردم، انسانیت را دنبال می کنند نه موقعیت ها را.

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد