درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:32   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49730صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 17 خرداد 1401 - 00:45
تحقیقات جدید نشان داد؛ چرا رضایت در شغل به میزان علاقه مندی به کار ارتباط دارد؟
بر اساس یافته های تحقیقات جدید افرادی که به کار خود علاقه مند هستند، سطوح رضایت بیشتری دارند. این افراد بیشتر از کار خود لذت برده و کمتر دچار فرسودگی می شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس یافته های تحقیقات جدید افرادی که به کار خود علاقه مند هستند، سطوح رضایت بیشتری دارند. این افراد بیشتر از کار خود لذت برده و کمتر دچار فرسودگی می شوند.

به گزارش سیناپرس، در اینجا به بررسی برخی از جزییات و خصوصیات افرادی می پردازیم که رضایت کاری و سطوح علاقه مندی به شغل را دارا هستند.


آنها در کاری که انجام می دهند خوب هستند

شاغلان پرشور فقط از شغل خود لذت نمی برند، آنها همچنین در آن مهارت دارند. این افراد برای توسعه مهارت ‌های خود وقت گذاشته ‌اند و دائماً در تلاش برای بهبود هستند. به گفته محققان، اگر می خواهید در کار خود رضایت بیشتری پیدا کنید، روی پیشرفت خود سرمایه گذاری کنید. در دوره‌های آموزشی شرکت کرده، کتاب بخوانید و مهارت‌های خود را تمرین کنید.


آمادگی ذهنی برای پیشرفت دارند

افراد دارای ذهنیت مثبت آماده رشد هستند و معتقدند که همیشه می توانند پیشرفت کنند. این افراد به حد متوسط راضی نبوده و همیشه به دنبال راه هایی برای رشد هستند. این امر بدان معناست که آنها دائماً در حال یادگیری و گسترش مهارت های خود هستند.

پژوهشگران توصیه می کنند که اگر می خواهید در کار خود رضایت بیشتری پیدا کنید، روی ایجاد یک ذهنیت مبتنی بر رشد و پیشرفت تمرکز کنید. باور داشته باشید که همیشه می توانید پیشرفت کنید و به دنبال راه هایی برای به چالش کشیدن خود باشید.


این افراد هدفمند هستند

افرادی که به کار خود علاقه مندند فقط در حال انجام کار نیستند، آنها به کاری که انجام می دهند اعتقاد دارند و احساس می کنند که در حال ایجاد تفاوت هستند. در این ارتباط محققان می گویند که اگر می خواهید در کار خود رضایت بیشتری پیدا کنید، به دنبال راه هایی برای ارتباط با هدف آن باشید.


از چالش لذت می برند

افرادی که به کار خود علاقه دارند، آن را به عنوان یک چالش و نه یک کار طاقت فرسا، می بینند. آنها دائماً در حال یادگیری و رشد هستند و از هر فرصتی برای محک زدن خود استفاده می کنند. این امر بدان معنی است که آنها کمتر خسته می شوند. بنابراین، همیشه باید به دنبال راه هایی باشید که کار را چالش برانگیزتر کند.

همچنین، هدف گذاری برای خود را فراموش نکنید چراکه وقتی چیزی برای تلاش دارید، رسیدن به آن رضایت بخش تر خواهد بود.


این افراد به کار خود افتخار می کنند

فعالان پرشور به کار خود افتخار می کنند. آنها به کیفیت کار خود اهمیت می دهند و می خواهند کار خوبی انجام دهند. این افراد به جزئیات توجه کرده و مبهوت حاشیه ها نمی شوند. علاوه بر این، شاغلان پرشور معمولاً بیشتر درگیر کار خود هستند. آنها فقط نظاره گر ساعت و منتظر پایان روز نیستند. این افراد روی کاری که انجام می ‌دهند سرمایه ‌گذاری کرده‌ و می ‌خواهند نتایج آن را ببینند. این بدان معناست که آنها همیشه برای بهبود وضعیت تلاش می کنند.


نگرش مثبتی دارند

افراد علاقه مند نسبت به آینده خوشبین هستند و به توانایی خود در انجام امور اعتقاد دارند. این نگرش مثبت مسری بوده و باعث می شود حضور سایر افراد در کنار آن ها لذت بخش تر باشد زیرا آنها فقط نیمه پر لیوان را نمی بینند بلکه آن را کاملا پر از آب می بینند. بنابراین، سعی کنید نگرش مثبت تری نسبت به کارهای خود ایجاد کنید.


آنها از ارتباط با همکاران خود لذت می برند

فعالان و کارمندان پرشور عموما از ارتباط با افرادی که با آنها کار می کنند لذت می برند. آنها رابطه خوبی با همکاران خود دارند و احساس می کنند بخشی از یک تیم هستند. این اتفاق رفتن به محل کار را لذت ‌بخش ‌تر کرده و یکی از دلایل اصلی سطح رضایت بیشتر است.


احترام می گذارند و حد و مرز تعیین می کنند

کارمندان پرشور به رئیس خود احترام می گذارند، اما همچنین می دانند که چگونه حد و مرز تعیین کنند. آنها اجازه نمی دهند زندگی کاری آنها را فرسوده کند و می دانند که چگونه بین زندگی کاری و شخصی مرز بکشند. رابطه سالم با رئیس و مدیر یکی از دلایل اصلی رضایتمندی افرادی است که به کار خود علاقه مند هستند.


درک روشنی از نقش خود دارند

این افراد عموماً درک روشنی از نقش خود در محیط کار دارند. این افراد می ‌دانند که از آنها چه انتظاری می‌ رود و به برآورده کردن این انتظارات افتخار می ‌کنند. این وضوح به آنها اجازه می دهد تا روی کار خود تمرکز کرده و با فعالیتی که انجام می دهند بیشتر درگیر شوند.


همانطور که می بینید، دلایل زیادی وجود دارد که افرادی که به کار خود علاقه مند هستند، سطح رضایت بیشتری دارند. اگر می ‌خواهید در کارتان رضایت بیشتری پیدا کنید، با یافتن راه ‌هایی از آنچه گفته شد، آن را رضایت ‌بخش ‌تر کنید.

مترجم: مهنوش فلاحی پناه
منبع: gilmorehealth

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد