درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 03:08   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49729صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 17 خرداد 1401 - 00:43
ایلان ماسک به توییتر: اگر اطلاعات ندهید، خرید را لغو می‌کنم
ایلان ماسک مدعی است که تعداد واقعی حساب‌های جعلی در توییتر بسیار بیشتر است و حتی شاید به ۹۰ درصد برسد. او پیش از این گفته است که تنها زمانی توافق را به انجام می‌رساند که توییتر رقم ادعا شده خود را «ثابت» کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ایلان ماسک روز دوشنبه، ۶ ژوئن ۲۰۲۲، تهدید کرد خرید توییتر را متوقف می‌کند، چرا که این شرکت اطلاعاتی را که او در توافق خرید تقاضا کرده بود، به او نداده است؛ این اطلاعات به حساب‌های جعلی در توییتر مربوط می‌شوند.

ماسک در نامه‌ای به ویجایا گد، رئیس بخش قانون‌گذاری، سیاست‌گذاری و اعتماد در توییتر، مدعی شد که این شرکت با نقض توافق با او «فعالانه در مقابل حقوق اطلاعاتی من مقاومت می‌کند و آن‌ها را مخدوش می‌کند.»

وکیل آقای ماسک نیز در نامه‌ای خطاب به توییتر نوشت: «این به روشنی نقض تعهدات توییتر تحت توافق ادغام است و ماسک تمامی حقوق خود را در این توافق محفوظ می‌دارد؛ از جمله حق الغای این نقل و انتقال و حق لغو قرارداد.»

توییتر مدعی است که روبات‌ها و حساب‌های جعلی کمتر از پنج درصد از کاربران فعال در این رسانه اجتماعی را شامل می‌شوند. این شرکت در طول‌ سال‌ها همیشه این رقم «پنج درصد» را تکرار کرده است. ماسک حالا از آن شرکت می‌خواهد اطلاعاتی راجع به روش‌های خود ارائه دهد تا معلوم شود چگونه به این رقم رسیده است. ماسک همچنین خواهان بررسی مستقل خود بر بنیان داده‌های توییتر است.

انتشار این خبر باعث شد که روز دوشنبه شاهد پنج درصد کاهش سهام توییتر باشیم. حتی پیش از این تهدید هم سهام توییتر کاهش یافته بود. ارزش سهام این شرکت در حال حاضر بسیار پایین‌تر از پیشنهاد ماسک مبنی بر سهمی ۵۴ دلار و ۲۰ سنت است؛ واقعیتی که نشان می‌دهد چرا بسیاری از سرمایه‌گذاران احتمال لغو این توافق را پیش‌بینی می‌کنند.

پاراگ آگراوال،‌ مدیر عامل توییتر، همچنان از رقم «پنج درصد» دفاع می‌کند. توییتر روز دوشنبه در بیانیه‌ای نوشت: «توییتر همچنان به تشریک اطلاعات با آقای ماسک به منظور همکاری با ایشان و به نتیجه رسیدن فروش مطابق قرارداد ادامه می‌دهد و تاکنون نیز چنین کرده است.»

ایلان ماسک مدعی است که تعداد واقعی حساب‌های جعلی در توییتر بسیار بیشتر است و حتی شاید به ۹۰ درصد برسد. او پیش از این گفته است که تنها زمانی توافق را به انجام می‌رساند که توییتر رقم ادعا شده خود را «ثابت» کند.

برخی از تحلیل‌گران می‌گویند که ایلان ماسک به بهانه روی آورده است و می‌خواهد با فشار بر توییتر، قیمت ۴۴ میلیارد دلاری خرید را پایین بیاورد. در هفته‌های اخیر شاهد کاهش ارزش سهام رسانه‌های اجتماعی بوده‌ایم. توییتر تاکید دارد که مصمم است توافق فروش بر مبنای همان قیمتی که در قرارداد تعیین شده است، انجام شود.

 

منبع: independentpersian

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد