درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49706صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 12 خرداد 1401 - 09:49
رییس انجمن روابط عمومی ایران عنوان کرد؛ نقش روابط عمومی تصمیم سازی برای تصمیم گیران
نقش اصلی روابط عمومی تصمیم سازی برای مدیران تصمیم گیر است و عدم شناخت و آگاهی از وظایف و جایگاه روابط عمومی، مشکل مدیریت در جامعه امروزی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل انجمن روابط عمومی ایران، عدم شناخت و آگاهی از وظایف و جایگاه روابط عمومی را مشکل مدیریت در جامعه امروزی خواند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، خسر رفیعی که در همایش نقش روابط عمومی ها در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور فعالان روابط عمومی بهزیستی استان تهران در شیرخوارگاه آمنه برگزار بود، سخنرانی داشت، با تأکید بر اینکه در ایران، پنجاه و در دنیا روابط‌عمومی، نود سال قدمت دارد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی راهی برای بهتر زندگی کردن و زندگی در محیط کار است.

رفیعی ادامه داد: رابطه بین روابط عمومی و مستندسازی، ارتباطی لحظه ای است که در طول مدت مدیریت باید همواره برقرار باشد و جمع بندی روزانه ای از آن به افکار عمومی و دی نفعان سازمان، ارائه گردد.

رئیس هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران خاطرنشان کرد: مدیر شفاف روابط عمومی می خواهد ولی مدیر غیرشفاف، تشریفات و تبلیغات می خواهد و تفاوت نگاه به روابط عمومی اینجا آشکار می شود.

وی صادقانه حرف زدن را از وظایف فعالان روابط عمومی برشمرد و گفت: از بین نبردن اعتماد و بارورساختن اعتماد مردم اصلی ترین کار روابط عمومی است.

این صاحب نظر عرصه روابط‌ عمومی تصریح کرد: نقش اصلی روابط عمومی تصمیم سازی برای مدیران تصمیم گیر است و عدم شناخت و آگاهی از وظایف و جایگاه روابط عمومی، مشکل مدیریت در جامعه امروزی است.

رفیعی در پایان با بیان اینکه به روابط عمومی نباید به عنوان شغل نگریست، اذعان داشت: روابط عمومی عشق است و تلاش برای حل مشکلات ذی نفعان قلمداد می گردد که مدافع سازمان و مدعی العموم جامعه به حساب می آید.

گفتنی است؛ ابوالقاسم حکیمیان از اعضای هیأت مدیره انجمن روابط عمومی نیز نکاتی طلایی برای رشد و ارتقای جایگاه و کارکرد روابط عمومی به حاضران در این همایش بیان کرد.
 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد