درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49680صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 9 خرداد 1401 - 12:19
انواع روش های تبلیغاتی در اینستاگرام و تاثیر آن در دیجیتال مارکتینگ
اینستاگرام در سالهای اخیر به مرور امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار داده که به تبع آن، امکان تبلیغات در ویژگی های جدید اینستاگرام برای صاحبین کسب و کار فراهم شده است. اما مهم است که مسئول دیجیتال مارکتینگ کسب و کار مذکور بداند، کدام ابزار اینستا برای تبلیغات برای مجموعه ش بهتر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اینستاگرام در سالهای اخیر به مرور امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار داده که به تبع آن، امکان تبلیغات در ویژگی های جدید اینستاگرام برای صاحبین کسب و کار فراهم شده است. اما مهم است که مسئول دیجیتال مارکتینگ کسب و کار مذکور بداند، کدام ابزار اینستا برای تبلیغات برای مجموعه ش بهتر است.

تبلیغات در استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری ها از یک تصویر یا ویدیوی تمام صفحه استفاده می کنند (اندازه آن به 1080 در 1920 پیکسل تغییر یافته است) و در بین استوری های ارگانیک کاربران قرار می گیرد. این تبلیغات بسیار جذاب هستند چرا که نمایشش کل صفحه کاربر را پوشش می دهد و آنها را در پیام مد نظر تبلیغ دهنده غوطه ور می کند. علاوه بر این شما می توانید با قرار دادن دکمه ای با عنوان برای ادامه توضیحات صفحه را به بالا بکشید، کاربر را به صفحه لندینگ مورد نظر خود هدایت کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

تبلیغات در اکسپلور اینستاگرام

در تب کاوش اینستاگرام ظاهر می‌شود، بخشی از برنامه که بیش از 50 درصد از کاربران اینستاگرام هر ماه آن را مرور می‌کنند (که شانس دیده شدن تبلیغات شما را افزایش می دهد). این تبلیغات زمانی نمایش داده می شوند که کاربر روی یک پست در فید کاوش خود کلیک کند و به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را به کاربرانی که قبلاً موضوعات مرتبط را در اینستاگرام مرور می کنند ارائه دهید.

تبلیغات تصویری

از یک تصویر برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات شما استفاده می‌کنند و شامل یک دکمه CTA قابل کلیک است که می‌تواند کاربران را به خرید محصول، ثبت نام در لیست پستی، نصب برنامه یا هر اقدامی که می‌خواهید انجام دهند سوق دهد.

تبلیغات ویدیویی

مشابه تبلیغات تصویری است و به شما امکان می دهد از محتوای ویدیویی تا 60 ثانیه استفاده کنید. با این حال، محتوای ویدیویی با اندازه کوتاه در اینستاگرام بهترین عملکرد را دارد، بنابراین سعی کنید پیام کلیدی خود را در سه ثانیه اول ویدیوی خود منتقل کنید.

تبلیغات کالکشن

به شما امکان می دهد محصولات را مستقیماً از کاتالوگ محصولات خود تبلیغ کنید و برای مارک های تجارت الکترونیکی که به دنبال افزایش فروش از اینستاگرام هستند مناسب هستند. هنگامی که کاربر روی «خرید اکنون» کلیک می‌کند، به فروشگاه Instant Experience اینستاگرام منتقل می‌شود، جایی که می‌تواند به راحتی محصولات شما را بخرد (بدون نیاز به رفتن به وب‌سایت شما).

تبلیغات چرخ و فلکی

از مجموعه‌ای از تصاویر و ویدیوها استفاده می‌کنند که کاربران می‌توانند روی آن‌ها بکشند و هم در فید و هم در استوری اینستاگرام قرار می‌گیرند. این قالب تبلیغاتی برای نمایش یک سری از محصولات مرتبط، نمایش یک استوری چند قسمتی یا نمایش پیام کلیدی شما در چندین ویدیو یا تصویر بهترین است.

تبلیغات IGTV

پس از تماشای یک ویدیوی IGTV توسط کاربر از فید خود ظاهر می شود. تبلیغات شما می تواند حداکثر 15 ثانیه باشد و باید برای مشاهده عمودی و تمام صفحه (1080 x 1920 پیکسل) طراحی شود.

تبلیغات خرید

برای دستیابی به ۱۳۰ میلیون کاربر که هر ماه روی پست‌های خرید اینستاگرام ضربه می‌زنند عالی است. هنگامی که کاتالوگ خرید اینستاگرام خود را تنظیم کردید، این تبلیغات کاربران را مستقیماً به محصولات شما در برنامه اینستاگرام می برد و به آنها اجازه می دهد با چند ضربه تسویه حساب کنند (اگر اینستاگرام Checkout را فعال کرده باشید).

تبلیغات Reels

یک آگهی جدید است که شبیه تبلیغات Stories است و می تواند تا 30 ثانیه طول بکشد. این تبلیغات باید از همان اصول طراحی استوری های ارگانیک پیروی کنند و کوتاه، سریع و یکپارچه با صدا یا موسیقی برای حداکثر تأثیرگذاری باشند.

پست های اسپانسرشده

در حالی که پست‌های پولی تقریباً مشابه پست‌های ارگانیک به نظر می‌رسند، یکی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد یک پست تبلیغ می‌شود، برچسب "حامی مالی" است. به‌علاوه، تبلیغات به شما امکان استفاده از پیوندهای قابل کلیک و دکمه‌های فراخوان برای اقدام (CTA) را می‌دهد ( مثل «اکنون خرید کنید»، «بیشتر بدانید»، «ثبت‌نام» یا هر اقدامی که به بهترین وجه با کمپین تبلیغ‌کنندگان همخوانی دارد).

منبع: https://click.ir

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد