درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 19:44   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49665صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 8 خرداد 1401 - 09:16
وبینار مسئولان روابط عمومی جهادکشاورزی، ادارات تابعه و جهاد کشاورزی شهرستان های آذربایجان‌غربی
نقش بی مانند روابط عمومی‌ها در جهت دهی به افکار عمومی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است چرا که مخاطبان از هر سو در معرض بمباران اطلاعات و اخبار درست و نادرست قرار گرفته‌اند که گاهی شناخت این دو از هم را دشوار می‌سازد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تبیین اقدامات دولت سیزدهم از وظایف مهم روابط‌عمومی‌هاست، گفت: هر میزان در این زمینه موفق عمل شود بهتر می‌توان جامعه هدف را در اجرای سیاست‌ها و اهداف راهبردی نظام همراه کرد.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی شامگاه شنبه در جلسه‌ای که به صورت وبینار با مسوولان روابط عمومی جهادکشاورزی، ادارات تابعه و جهاد کشاورزی شهرستان ها برگزار شد، افزود: ارتقای سطح سواد رسانه‌ای در جامعه و نیز تبیین عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی از طریق روابط عمومی‌های حرفه‌ای و کارآمد امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: کشاورزان و روستاییان عمده مخاطب بخش کشاورزی هستند که به دلیل عدم دسترسی بخش زیادی از مخاطبان به فضای مجازی و کسب فنون نوین، نیاز است اطلاع رسانی در این بخش به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا در دورترین نقاط استان هم کشاورزان و دامداران با آشنایی از برنامه‌های آموزشی و ترویجی سطح آگاهی شان از مسایل و فنون روز ارتقا یابد.

ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح اقتصادی دولت در هدفمندی یارانه‌ها گفت: امروز مسوولان و کارکنان روابط عمومی موظفند تا در کنار آگاهی بخشی به جامعه در ارائه خدمات به مردم از سوی دولت، با پاسخگویی به سووالات و ابهامات مردم، زمینه اجرای دقیق و اثربخش طرح هدفمندی یارانه‌ها را فراهم کنند.

وی بیان کرد: نقش بی مانند روابط عمومی‌ها در جهت دهی به افکار عمومی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است چرا که مخاطبان از هر سو در معرض بمباران اطلاعات و اخبار درست و نادرست قرار گرفته‌اند که گاهی شناخت این دو از هم را دشوار می‌سازد.


ابراهیمی ادامه داد: از مصادیق این امر می‌توان به اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد که پس از اجرای این طرح و شروع هجمه های گوناگون از سوی بدخواهان و مغرضان، لزوم اقناع افکار عمومی درباره ضرورت، اهداف و نتایج مثبت این طرح برای اعتمادسازی و اطمینان بخشی به مردم و نیز خنثی سازی جریان‌ها و هجمه های رسانه‌ای بیش از همیشه احساس می‌شود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد