درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 05:54   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49650صفحه نخست » جمعه، 6 خرداد 1401 - 18:43
توییتر بابت افشای داده‌های کاربران به شرکت‌های تجاری ۱۵۰ میلیون دلار جریمه شد
توییتر سال‌های متمادی درباره قراردادن اطلاعات کاربرانش در دسترس شرکت‌های تبلیغاتی سکوت کرده بود و مدعی بود که این اتفاق "اشتباهی" روی داده است. حال این شرکت محکوم به پرداخت ۱۵۰ میلیون دلار جریمه از همین بابت شده است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| توییتر سال‌های متمادی درباره قراردادن اطلاعات کاربرانش در دسترس شرکت‌های تبلیغاتی سکوت کرده بود و مدعی بود که این اتفاق "اشتباهی" روی داده است. حال این شرکت محکوم به پرداخت ۱۵۰ میلیون دلار جریمه از همین بابت شده است.
 
 به دلیل نقض قانون حمایت از داده‌های کاربران، توییتر محکوم به پرداخت ۱۵۰ میلیون دلار جریمه شده است. وزارت دادگستری آمریکا این خبر را روز چهارشنبه ۲۵ مه اعلام کرد.
 
 مقامات آمریکا توییتر را متهم می‌کنند که در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ داده‌های کاربرانش را فاش کرده است. این پلتفرم تا کنون در این باره سکوت کرده بود که شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران را که به منظور تایید هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌شود در اختیار شرکت‌ها قرار داده تا از آن برای تبلیغات هدفمند و متمرکز بر افراد استفاده کنند.
 
 رییس اداره رقابت‌ اقتصادی آمریکا گفته است: «توییتر از شماره تلفن و آدرس ایمیل تنها برای حفاظت از حساب کاربری افراد استفاده نکرده بلکه آنها را برای ارسال تبلیغات هدفمند استفاده کرده است.» در مجموع ۱۴۰ میلیون کاربر توییتر قربانی این روش شده‌اند.
 
 توییتر در پاسخی رسمی این اتهامات را رد کرده و رییس بخش حفاظت از داده‌های این پلتفرم گفته است: «برخی از ایمیل‌ها و شماره تلفن‌هایی که برای امنیت کاربران ثبت شده بود سهوا برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است.»
 
 به گفته دامین کیران این مشکل در سپتامبر ۲۰۱۹ رفع شده است.توییتر در آن زمان اما برای هفته‌های متمادی تنها اطلاعات ناقص در این باره منتشر می‌کرد. کارشناسان امنیتی نگران این مسئله هستند که خود این فرآیند و پردازش عمومی آن بتواند اعتماد کاربران را به احراز هویت دو عاملی که اکیدا توصیه شده است، تضعیف کند.
 
 منبع: dw

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد