درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:30   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49622صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 2 خرداد 1401 - 23:16
چرا باید جور دیگری به شکست نگاه کنیم؟
اشتباه کردن بد نیست
اشتباه کردن، بد نیست. چرا؟ اشتباه کردن مسیر دیگری برای رسیدن به اهداف است. - کارآفرینی سرشار از تجربه کردن است و باید چیزهای مختلف را امتحان کرد. پس از امتحان هرچیزی باید برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش کرد، فرایندها را دوباره تکرار کرد و این کاری است که به طور مداوم انجام می شود. اساس کارآفرینی، یاد گرفتن از شکست هاست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| موفقیت آدم ها را جذب می کند، به همان اندازه ای که شکست دفع کننده است. بسیاری از ما نمی دانیم دو راه برای رسیدن به اهداف وجود دارد و شکست هم به اندازه موفقیت، در تحقق رویاها نقش دارد. تصور مردم این است که بیشتر افراد موفق طعم شکست را نچشیده اند، درحالیکه واقعیت چیز دیگری است.

داستان موفقیت، جذاب است اما بسیاری از مردم نمی دانند افراد موفق، چطور برای رسیدن به شرایط امروز تلاش کرده اند. شکست، از درون مایه های رایج در مسیر حرکت کارآفرینان است.

تایلر کینگ، مدیر کسب وکار است. او در سایت کارآفرین تلاش افراد موفق برای اجتناب از گفتن درباره شکست هایشان را ناامید کننده می داند. تایلر در این مطلب می نویسد «موفقیت بر مبنای شکست های قبلی است که ساخته می شود. کارآفرینی فرایندی بی پایان از افت و خیزهاست. هر سفر ماجراجویانه ای نتیجه فرایندی سرشار از شکست و موفقیت های مداوم است. پس از تحلیل داده های هر تلاشی، کارآفرینان اغلب یاد می گیرند که باید برای بهبود وضعیت کسب وکارهایشان در موقعیت های آتی چه کنند. این یعنی احتمال شکست در هر موقعیت 50 درصد است، و قرار نیست هر تلاشی شما را به موفقیت برساند».

به گفته تایلر کارآفرینی سرشار از تجربه کردن است و باید چیزهای مختلف را امتحان کرد. پس از امتحان هرچیزی باید برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش کرد، فرایندها را دوباره تکرار کرد و این کاری است که به طور مداوم انجام می شود. اساس کارآفرینی، یاد گرفتن از شکست هاست.

درواقع شکست بخشی از موفقیت است و نباید به توقف فعالیت های کارآفرینی منجر شود. تایلر می گوید «وقتی کاری خراب می شود، یعنی درباره یک کار تازه شکست خورده ام. وقتی به آن درست فکر می کنم می بینم اتفاق وحشتناکی با این شکست نیفتاده است. ما باید دیدگاهمان نسبت به شکست را تغییر دهیم. باید از توجه به شرمی که دیگران نسبت به شکست هایمان به ما می دهند، اجتناب کنیم».
 

منبع: tccim
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد