درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49622صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 2 خرداد 1401 - 23:52
چرا باید جور دیگری به شکست نگاه کنیم؟
اشتباه کردن بد نیست
اشتباه کردن، بد نیست. چرا؟ اشتباه کردن مسیر دیگری برای رسیدن به اهداف است. - کارآفرینی سرشار از تجربه کردن است و باید چیزهای مختلف را امتحان کرد. پس از امتحان هرچیزی باید برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش کرد، فرایندها را دوباره تکرار کرد و این کاری است که به طور مداوم انجام می شود. اساس کارآفرینی، یاد گرفتن از شکست هاست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| موفقیت آدم ها را جذب می کند، به همان اندازه ای که شکست دفع کننده است. بسیاری از ما نمی دانیم دو راه برای رسیدن به اهداف وجود دارد و شکست هم به اندازه موفقیت، در تحقق رویاها نقش دارد. تصور مردم این است که بیشتر افراد موفق طعم شکست را نچشیده اند، درحالیکه واقعیت چیز دیگری است.

داستان موفقیت، جذاب است اما بسیاری از مردم نمی دانند افراد موفق، چطور برای رسیدن به شرایط امروز تلاش کرده اند. شکست، از درون مایه های رایج در مسیر حرکت کارآفرینان است.

تایلر کینگ، مدیر کسب وکار است. او در سایت کارآفرین تلاش افراد موفق برای اجتناب از گفتن درباره شکست هایشان را ناامید کننده می داند. تایلر در این مطلب می نویسد «موفقیت بر مبنای شکست های قبلی است که ساخته می شود. کارآفرینی فرایندی بی پایان از افت و خیزهاست. هر سفر ماجراجویانه ای نتیجه فرایندی سرشار از شکست و موفقیت های مداوم است. پس از تحلیل داده های هر تلاشی، کارآفرینان اغلب یاد می گیرند که باید برای بهبود وضعیت کسب وکارهایشان در موقعیت های آتی چه کنند. این یعنی احتمال شکست در هر موقعیت 50 درصد است، و قرار نیست هر تلاشی شما را به موفقیت برساند».

به گفته تایلر کارآفرینی سرشار از تجربه کردن است و باید چیزهای مختلف را امتحان کرد. پس از امتحان هرچیزی باید برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش کرد، فرایندها را دوباره تکرار کرد و این کاری است که به طور مداوم انجام می شود. اساس کارآفرینی، یاد گرفتن از شکست هاست.

درواقع شکست بخشی از موفقیت است و نباید به توقف فعالیت های کارآفرینی منجر شود. تایلر می گوید «وقتی کاری خراب می شود، یعنی درباره یک کار تازه شکست خورده ام. وقتی به آن درست فکر می کنم می بینم اتفاق وحشتناکی با این شکست نیفتاده است. ما باید دیدگاهمان نسبت به شکست را تغییر دهیم. باید از توجه به شرمی که دیگران نسبت به شکست هایمان به ما می دهند، اجتناب کنیم».
 

منبع: tccim
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد