درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:03   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49597صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 1 خرداد 1401 - 20:29
بیانیه پایانی هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۱
در هفته‌ای که گذشت با وجود همه‌ی انتقادات و تنوع سلیقه‌های موجود، برنامه‌ها، مراسم و نشست‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار شد که امیدواریم بر غنای محتوایی و شکلی روابط‌عمومی بیافزاید و البته که بایستی به انتقادات دلسوزانه توجه و از آن‌ها در مسیر اصلاح فرآیندها بهره گرفت. علاوه بر این اتفاقات، نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» نیز با همت انجمن‌ها، موسسات و ستادهای فعال در حوزه روابط‌عمومی برگزار شد که در نوع خود اقدامی شایسته در راستای تجمیع و همراه کردن تمامی تخصص‌ها و نگاه‌ها بود.
  

با نام و یاد خدا

چو غنچه گرچه فروبستگیست کار جهان / تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هفته‌ی روابط‌عمومی سال ۱۴۰۱ با برنامه‌ریزی، همت و تلاش‌های ارزنده‌ی عاشقان این حوزه به پایان رسید و البته که روابط‌عمومی پایانی ندارد.


در این هفته که شعارش بیتی از اشعار حافظ و تأکیدی بر «گره‌گشایی» به عنوان یکی از مهم‌ترین انتظارات ذی‌نفعان از دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی بود، جلب توجه‌ مسئولین و عموم مردم به کارکردهای روابط‌عمومی مدنظر قرار گرفته و تلاش شد در نام‌گذاری‌های هفت‌روزه، مهم‌ترین وظایف و نقش‌های این نهاد تأثیرگذار یادآوری شود.


واقعیت این است که روابط‌عمومی‌‌ها به عنوان یک نهاد واسط بین مردم و سازمان‌ها، مأموریت‌های متنوع، گسترده و درهم تنیده‌ای دارند که برای انجام بهینه‌ی آن‌ها نیازمند اخذ مشاوره از متخصصان سایر علوم، بهره‌گیری از تجربه‌ی نخبگان و کنشگران حوزه‌های دیگر و ارتقای دائمی دانش و مهارت‌های مدیران، کارشناسان و فعالان خود هستند. میان رشته‌ای و چندوجهی بودن در کنار تعدد وظایف و انتظارات وسیع مدیران و جامعه از روابط‌عمومی‌ها حکایت از اهمیتش داشته و لازم است به همین نسبت برای ارتقای آن همت گماشته شود.


در هفته‌ای که گذشت با وجود همه‌ی انتقادات و تنوع سلیقه‌های موجود، برنامه‌ها، مراسم و نشست‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار شد که امیدواریم بر غنای محتوایی و شکلی روابط‌عمومی بیافزاید و البته که بایستی به انتقادات دلسوزانه توجه و از آن‌ها در مسیر اصلاح فرآیندها بهره گرفت. علاوه بر این اتفاقات، نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» نیز با همت انجمن‌ها، موسسات و ستادهای فعال در حوزه روابط‌عمومی برگزار شد که در نوع خود اقدامی شایسته در راستای تجمیع و همراه کردن تمامی تخصص‌ها و نگاه‌ها بود.


در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه‌ی استادان، مدیران، کارشناسان و علاقمندان به روابط‌عمومی که در طول این هفته، متحمل زحمات فراوانی شدند لازم می‌دانم از صاحبنظران ارجمند درخواست کنم تا دبیرخانه‌ی دائمی ستاد برگزاری هفته‌ی روابط‌عمومی را از نقطه‌نظرات خویش بهره‌مند کنند.

با احترام
سید غلامرضا کاظمی‌دینان
رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران
و رئیس ستاد برگزاری هفته‌ی روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد