درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49593صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 1 خرداد 1401 - 13:02
نشست مدیران روابط‌عمومی‌ دستگاه های دولتی و بخش خصوصی آذربایجان شرقی برگزار شد
ضرورت ارتقای جایگاه سازمانی روابط‌عمومی‌ ها در دستگاه های اجرایی و دولتی
مدیریت روابط‌عمومی‌ پراسترس‌ترین شغل دنیا محسوب می‌شود - مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط‌عمومی‌ سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت ارتقای جایگاه سازمانی روابط‌عمومی‌ ها در دستگاه های اجرایی و دولتی و بخش خصوصی تاکید نمود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط‌عمومی‌ سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت ارتقای جایگاه سازمانی روابط‌عمومی‌ ها در دستگاه های اجرایی و دولتی و بخش خصوصی تاکید نمود.


به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس وحید کاظم زاده در نشست مدیران روابط‌عمومی‌ دستگاه های دولتی و بخش خصوصی آذربایجان شرقی که به همت روابط‌عمومی‌ های استانداری و سازمان صمت در سالن اجتماعات شرکت مهراصل در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر برگزار شده بود با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ ها آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به ‌حق جامعه هستند گفت: ارتقاء و تقویت جایگاه روابط‌عمومی‌ در سازمانها ، دستگاه های اجرایی و دولتی و بخش خصوصی به عنوان بازوی مشورتی، ضرورتی انکار ناپذیر و راهبردی است.


وی با بیان اینکه نقش آفرینی و جایگاه ویژه روابط‌عمومی‌ در سازمانها با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوریهای نوظهور و دقت و سرعت در امر اطلاع رسانی و ارتباط موفق با مخاطبان بیش از پیش اهمیت دارد ادامه داد: برای ایجاد روابط‌عمومی‌ دانش بنیان باید روی منابع انسانی خلاق و ارتقای مهارتها و تواناییهای علمی روابط‌عمومی‌ ها سرمایه گذاری نمود و توانمندی آنها را برای بکارگیری فناوریهای نوین ارتباطی بالا برد؛ دانش‌بنیان سازی روابط‌عمومی‌ با تمرکز بر پژوهشها و مطالعات ارتباطی ، تولید محتوای دانش محور و نه داده محور میسر می باشد.


مهندس کاظم زاده با بیان اینکه مدیران سازمانها باید به روابط عمومی‌ها به عنوان آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌ حق جامعه هدف توجه داشته و با تمهید ابزار و تکمیل نیروی انسانی متخصص و تامین مالی، زمینه را برای نقش آفرینی درست و به موقع و ایفای وظیفه سازمانی در شفاف ‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان فراهم کنند گفت: مجله معتبر لایف در فهرست مشاغل پراسترس دنیا ، کار در روابط‌عمومی‌ را به عنوان چهارمین شغل پراسترس دنیا شمرده و باید گفت شغل مدیریت روابط‌عمومی‌ در زیرشاخه مدیریت اداری پراسترس ترین شغل دنیا محسوب می شود در مضرات و آسیبهای این حرفه نیز که از مشاغل سخت و زیان آور است نباید تردیدی به خود راه داد اما سئوال این است که چه حمایتی از دست اندرکاران زحمتکش و عاشق هنر مقدس روابط‌عمومی‌ در کشور به عمل می آید؟ با توجه به اینکه شغل و کار روابط‌عمومی‌ از کارهای سخت و پر استرس دنیاست ولی متاسفانه همکاران روابط‌عمومی‌ از دریافت سختی شرایط کار محروم هستند.


وی با بیان اینکه نگرش به روابط‌عمومی‌ باید از یک کارکرد تبلیغاتی به یک کارکرد ارتباطی و مدیریتی تغییرکند، اظهارداشت: برای اجتناب از روابط‌عمومی‌ پلاکاردچسبان باید استانداردهای جهانی را برای ایجاد یک روابط‌عمومی‌ ایرانی هوشمند در کشور پیاده سازی کرد.


سخنگوی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت گذار کامل از روابط‌عمومی‌ سنتی به سوی روابط‌عمومی‌ تحول گرا تاکید نموده و گفت: معتقدیم روابط‌عمومی‌ ما انعکاس دهنده اندیشه هاست نه ارائه دهنده خدمات، تصمیم‌ساز، برنامه‌ریز و حلال مشکلات ارتباطی سازمان است؛ روابط‌عمومی‌ هوشمند، استراتژیست ارتباطی و مدیر برنامه های ارتباطی سازمان است.


وی در ادامه مواردی از قبیل استقرار و پیاده سازی نظام روابط‌عمومی‌ الکترونیک، نگاهی جدی و به روز به امر توسعه مهارتهای نیروی انسانی و دانش افزائی کارکنان روابط‌عمومی‌ برای ورود کامل به فناوریهای اطلاعاتی و ابزارهای الکترونیک، اصلاح آیین نامه فعالیت روابط‌عمومی‌ ها مبتنی بر اقتضائات روز و تامین تخصیص بودجه کافی، تعریف پستهایی مانند کارشناس شبکه های اجتماعی، کارشناس افکارسنجی، کارشناس تالارهای گفتگو در چارت روابط‌عمومی‌ ها به عنوان پیشنهادهایی سازنده در جهت پیشبرد اهداف روابط‌عمومی‌ های برتر مطرح کرد.


مهندس کاظم زاده با بیان اینکه مدیران برخی از ادارات دولتی و بخش خصوصی با کارکردها، قدرت و اثربخشی روابط‌عمومی‌ ها آشنا نیستند افزود: این مهم باعث شده که ارتقای روابط‌عمومی‌ از اولویتهای آنها خارج شود، درحالی که در یک سازمان پویا، روابط‌عمومی‌ نقش محوری ایفا می کند.


وی افزود: ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌، تخصیص بودجه مناسب، استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی، بهره گیری از امکانات، ابزار و تجهیزات مورد نیاز، به خدمت گرفتن نیروی متخصص و آموزش نیروهای موجود، همگی در شناسایی و تحلیل نیازهای جامعه مخاطب سازمانی مؤثر بوده و مدیریت را در شناخت درست اهداف والای سازمانی یاری می رساند.


مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط‌عمومی‌ سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه روابط‌عمومی‌، نقاشی در هواست افزود: هرچه این نقاشی زیباتر و هنرمندانه تر باشد این عرصه بهتر خواهد شد، این هنر ماست خلاقیت ماست که چه بکشیم و چه ارائه بکنیم دست ماست بعد از هر بارانی (عملکرد سازمانی) رنگین کمانی زیبا خلق کنیم یا ابری سیاه در آسمان به تصویر بکشیم.


وی به مشکلاتی روابط‌عمومی‌ ها پرداخته و افزود: از مشکلاتی که موجب گردیده روابط‌عمومی‌ ها عملاً نتوانند به وظیفه خطیر خود بپردازند می توان به نبود امکانات به دلیل عدم جایگاه مطلوب سازمانی، نداشتن حق رای در جلسات و تصمیم گیریها، کمبود سطح اعتبارات، فقدان ردیف اعتباری مشخص، فقدان سطح تعهدات مشخص، عدم تعریف خاص از وظایف، عدم وجود نیروی متخصص در رشته روابط‌عمومی‌ و نبود زمینه جذب نیرو و... اشاره نمود.


مهندس کاظم زاده در خاتمه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ ها افزود: برای تشکیل یک دولت مردمی و مردم مدار ، باید نظام یکپارچه ارتباطات و روابط‌عمومی‌ کشور در یک ساختار نظام مند و سیستماتیک اعتلا یابد.


گفتنی است در این نشست مهندس صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، رامین نظامی خواه مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مجتبی کرمانی زاده مدیر روابط عمومی سازمان صمت و جمع دیگری از مدیران روابط عمومی سازمانهای اقتصادی و صنایع تولیدی استان به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

روابط‌عمومی‌ سازمان جهادکشاورزی استان

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد