شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| مهندس ملک جعفریان در جمع کارکنان اداره کل روابطعمومی مخابرات منطقه تهران گفت: روابطعمومی با اطلاع رسانی بموقع و شفاف سازی برای مردم آرامش به ارمغان می آورد.
به گزارش پیام تهران آنلاین، مدیرمخابرات منطقه تهران که به همراه معاونان و مدیرکل دفتر مدیریت به منظور پاسداشت هفته ارتباطات و روز روابطعمومی شنبه 31 اردیبهشت ماه در جمع کارکنان اداره کل روابطعمومی مخابرات منطقه تهران حضور یافته بود، با اشاره به تاثیر گذاری فعالیت های گسترده اداره کل روابطعمومی بر مجموعه مخابرات استان تهران افزود: هنر روابطعمومی این است که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی متخصصی که در اختیار دارد، بطور خلاقانه ای وارد عمل شود و نسبت به معرفی سرویس ها، شفاف سازی و اطلاع رسانی بموقع و موثر به مردم به سایر بخش های فنی و تجاری نیز کمک کند.
مهندس ملک جعفریان با تاکید بر ضروت مستندسازی فعالیت ها در بخش های مختلف اداره کل روابطعمومی خاطرنشان ساخت: بدون تردید اقدامات متعدد و متنوعی از سوی اداره کل روابطعمومی در حوزه پاسخگویی و اقناع مخاطبان ، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی انجام می شود که تهیه گزارش های مستند ، کمک شایانی به ارایه نمایه ای جامع و کامل از اقدامات این حوزه به همراه خواهد داشت.
وی خطاب به کارکنان روابطعمومی حاضر در این نشست با بیان اینکه شما در مواجهه با مشترکان بطور عملیاتی و با سعه صدر وظیفه خطیر پاسخگویی و اقناع مخاطبان را برعهده دارید تصریح کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مشترکان بویژه پیرامون صدمات و آسیب هایی که از سرقت ها ناشی می شود و توجه دادن و حساسیت بخشیدن به مشترکان منجر به جلب مشارکت آنها در حفظ و صیانت از زیرساخت های مهم مخابرات می شود .
مدیرمخابرات منطقه تهران در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم پاسخگویی به پرسش ها ودیدگاه های مطرح شده از سوی همکاران شاغل و بازنشسته تاکید کرد و خواستار تعاملات بیشتر میان روابطعمومی با سایر معاونت ها برای تقویت حوزه درون سازمانی و پاسخگویی اقناعی شد.
گفتنی است در این نشست معاونان شبکه ، تجاری و مالی مدیرت مخابرات منطقه تهران طی سخنانی ، روز روابطعمومی را به مدیرکل و کارکنان اداره کل روابطعمومی تبریک گفت و بر لزوم تقویت و گسترش تعاملات بمنظور اطلاع یابی و اطلاع رسانی از آخرین وضعیت سرویس های قابل ارایه ، مسایل رفاهی و اداری و امور مرتبط تاکید کردند.
همچنین احمدی نیا مدیرکل دفتر مدیریت مخابرات منطقه تهران نیز روابطعمومی را وکیل المدافع سازمان و مدعی العموم جامعه توصیف کردو با بیان اینکه همکاران روابطعمومی در گستره استان تهران اقدامات گسترده ای در حوزه تبلیغات ، اطلاع رسانی و پاسخگویی و ارتباط با رسانه ها بر عهده دارند افزود: روابطعمومی پل ارتباطی میان سازمان با جامعه است و در هرزمان و شرایطی در وسط میدان است تا به تحقق اهداف و رسالت های مجموعه سازمان کمک کند.
شایان ذکر است در این نشست قربانعلی قمی مدیرکل روابطعمومی مخابرات منطقه تهران ، ضمن معرفی ادارات و واحدهای زیر مجموعه، به تشریح و تبیین شرح وظایف و رسالت های هر بخش پرداخت و از حسن اهتمام مجموعه مدیریت نسبت به حوزه روابطعمومی تقدیر کرد.
مدیرکل روابطعمومی مخابرات منطقه تهران در بخشی از سخنان خود با اشاره به وصل بیش از 11 هزار تلفن بطور میانگین در هر ماه توسط کارکنان روابطعمومی افزود: در سال 1400 بیش از 794 هزارو 614 تماس از سوی مشترکان به واحد ارتباط مردمی صورت پذیرفت که 124 هزار و271 مورد توسط همکاران بصورت مستقیم و 663 هزار و 478 مورد بطورمکانیزه پاسخگویی شد.
تجلیل از کارکنان اداره کل روابط و عمومی و بازدید از واحد ارتباط مردمی 2021 توسط مهندس ملک جعفریان و هیئت همراه از دیگر برنامه های گرامیداشت روز روابطعمومی در هفته ارتباطات بود.
|